Features of the physical and psycho-emotional state of children with complex developmental disorders
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
The article presents the results of a comprehensive study of the physical and psycho-emotional state of children of primary school age with complex developmental disorders, namely children with sensorineural hearing loss in combination with a mild degree of mental retardation. The purpose of the study was to check the indicators of physical condition, physical health, psycho-emotional development of children of a certain category. This study lasted during 2013-2020, during which a comprehensive diagnosis of physical and psycho-emotional state of 249 primary school students with complex developmental disorders and 340 peers with normative development was carried out. As a result of the study, it was found that the most characteristic manifestations were observed in the physical development of children with complex disorders: the vital index was significantly lower in 7-year-old children with complex developmental disorders compared with those, who did not have it, by 15.37 % (p<0.001), the strength index – by 15.11 % (p<0.001), Stange’s test – by 9.59 seconds (p<0.001), Genchi’s test – by 5.98 seconds (p<0.001), Ruffier’s test – by 6.99 c.u. (p<0.001), Skibinski’s index – by 4.79 c.u. (p<0.001); in 8-year-olds – by 17.42 % (p<0.001), 17.44 % (p<0.001), 12.11 seconds (p<0.001), 3.98 seconds (p<0.05), 8.10 c.u. (p<0.001), 6.04 c.u. (p<0.001), respectively; in 9-year-olds – by 17.90 % (p<0.001), 16.83 % (p<0.001), 13.10 seconds (p<0.01), 5.06 seconds (p<0.05), 6.89 c.u. (p<0.01), 7.16 c.u. (p<0.001) respectively; in 10-year-olds – by 18.87 % (p<0.001), 17.49 % (p<0.001), 16.09 seconds (p<0.01), 5.58 seconds (p<0.05), 6.42 c.u. (p<0.001), 6.84 c.u. (p<0.001), respectively.
У статті представлені результати комплексного дослідження особливостей фізичного та психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку, а саме дітей із нейросенсорною глухотою у поєднанні з легким ступенем розумової відсталостї. Метою дослідження була перевірка показників фізичного стану, соматичного здоров’я, психоемоційного розвитку дітей озчначеної категорії. Дане дослідження тривало протягом 2013-2020 рр., в ході якого проведено комплексну діагностику фізичного та психоемоційного стану 249 молодшим школярам із складними порушеннями розвитку та 340 дітям-одноліткам із нормотиповим розвитком. В результаті дослідження було встановлено, що найбільш характерні прояви відмічені у фізичному розвитку дітей зі складними порушеннями: показник життєвого індексу був достовірно нижчим у 7 річних дітей, що мали складні порушеня розвитку порівняно з тими, що не мали на 15,37 % (р<0,001), силового індексу – на 15,11% (р<0,001), проби Штанге – на 9,59 с (р<0,001), проби Генчі – на 5,98 с (р<0,001), індексу Руф’є – на 6,99 у.о. (р<0,001), індексу Скібінського – на4,79 у.о. (р<0,001); у 8 річних – на 17,42 % (р<0,001), 17,44% (р<0,001), 12,11 с (р<0,001), 3,98 с (р<0,05), 8,10 у.о. (р<0,001), 6,04 у.о. (р<0,001) відповідно; у 9 річних – на 17,90 % (р<0,001), 16,83% (р<0,001), 13,10 с (р<0,01), 5,06 с (р<0,05), 6,89 у.о. (р<0,01), 7,16 у.о. (р<0,001) відповідно; у 10 річних – на 18,87 % (р<0,001), 17,49% (р<0,001), 16,09 с (р<0,01), 5,58 с (р<0,05), 6,42 у.о. (р<0,001), 6,84 у.о. (р<0,001) відповідно.
Опис
Ключові слова
rehabilitation, physical development, hearing disorders, intellectual disorders, children with complex developmental disorders, correctional and health-improving work, реабілітація, фізичний розвиток, порушення слуху, інтелектуальні порушення, діти зі складними порушеннями розвитку, корекційно-оздоровча робота
Бібліографічний опис
Features of the physical and psycho-emotional state of children with complex developmental disorders / N. P. Leshchii, N. G. Pakhomova, I. V. Baranets [et al.] // Світ медицини та біології. – 2021. – № 3 (77). – С. 91–96.