Формування професійної компетентності викладача фізичного виховання під час опанування фітнес-технологій
Вантажиться...
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківська гуманітарно-педагогічна академія
Анотація
В умовах сучасних суспільно-економічних і політичних трансформацій, входження України в європейський простір вищої освіти нагальним є розв‟язання проблеми підвищення якості навчальних занять з фізичного виховання у закладах вищої освіти. Особливого значення набули фітнес-технології, як один із найоптимальніших засобів формування культури рухів, оздоровлення, корекції фігури, нормалізації діяльності всіх органів і систем організму для застосування під час навчальних і фізкультурно-оздоровчих занять із фізичного виховання. Проблема застосування фітнес-технологій на заняттях з фізичного виховання студентів неодноразово привертала увагу науковців. Учені одностайні відносно того, що фітнес-технології підвищують якість проведення навчальних занять з фізичного виховання у закладах вищої освіти, задовольняють потреби студентів у зміцненні здоров‟я, сприяють виробленню позитивного й активного ставлення до здорового способу життя, формуванню рухових умінь і навичок. Мета дослідження полягає у формуванні професійної компетентності викладача фізичного виховання під час опанування фітнес-технологій. Управління освітнім процесом з фізичного виховання здійснює викладач, який визначає мету та завдання цього процесу, сприяє гармонійному розвитку студентів, використовує систему навчальних методів, форм і засобів проведення занять. Для досягнення мети та вирішення завдань, а також опанування фітнес-технологій викладач фізичного виховання повинен володіти професійною компететентністю та відповідати цілому переліку професійно-кваліфікаційних вимог.
Опис
Ключові слова
професійна компетентність, фітнес-технології
Бібліографічний опис
Жамардій В. О. Формування професійної компетентності викладача фізичного виховання під час опанування фітнес-технологій / В. О. Жамардій, І. В. Ремзі // Підвищення якості національної освіти у контексті викликів сьогодення : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 26 травня 2022 р.). – Харків : ФОП Петров В. В. 2022. – С. 96–99.