Когнітивні та метакогнітивні стратегії у підготовці до субтестів з патофізіології як складових іспиту «Крок 1» та іспиту з іноземної мови професійного спрямування

Анотація

Застосування когнітивних та метакогнітивних стратегій у підготовці до іспиту «Крок 1» і тестування з іноземної мови професійного спрямування дозволяє значно покращити академічні результати студентів, посилює здатність до самоаналізу, адаптивного мислення та ефективної роботи з професійною інформацією. Інтеграція патофізіологічних і мовних компонентів сприяє формуванню цілісної клініко-мовної компетентності майбутнього лікаря.

Опис

Ключові слова

когнітивні стратегії, метакогнітивні стратегії, патофізіологія, медична освіта

Бібліографічний опис

Когнітивні та метакогнітивні стратегії у підготовці до субтестів з патофізіології як складових іспиту «Крок 1» та іспиту з іноземної мови професійного спрямування / В. О. Костенко, В. Г. Костенко, О. Є. Акімов [та ін.] // Від експериментальної та клінічної патофізіології до досягнень сучасної медицини і фармації : матеріали VІІ наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених з міжнар. участю, 15 травня 2025 р. – Харків, 2025. – С. 170–171.