Погляд на партнерство в розвитку педагогічної майстерності між викладачем кафедри патофізіології медичного університету та здобувачами вищої освіти

Анотація

Партнерські відносини тут проявляються у спільному пошуку теми, обговоренні методології, аналізі отриманих даних та підготовці публікацій чи доповідей на конференціях Це не лише розширює науковий світогляд студента, а й вчить його критично оцінювати інформацію, працювати з науковою літературою та презентувати результати власної роботи. Сучасна медицина – це командна робота. На практичних заняттях з патофізіології, особливо при використанні інтерактивних методик (наприклад, розбір клінічного випадку в малих групах), студенти вчаться аргументувати свою точку зору, слухати опонентів, знаходити спільне рішення. Викладач у цьому процесі виступає як модератор, що скеровує дискусію та допомагає налагодити ефективну комунікацію в групі.

Опис

Ключові слова

партнерство, педагогічна майстерність

Бібліографічний опис

Погляд на партнерство в розвитку педагогічної майстерності між викладачем кафедри патофізіології медичного університету та здобувачами вищої освіти / О. Е. Заколодна, А. В. Міщенко, Н. В. Соловйова [та ін.] // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали міжнар. наук.-практ. форуму, 5 червня 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 490–493.