Використання ментальних карт на заняттях з медичної інформатики

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Відомо, що якщо інформація представлена лише у вигляді тексту, її засвоює близько 70% студентів. Однак, додавши до неї малюнки, схеми або таблиці, засвоєння зростає до 95 %. Саме тому для покращення засвоєння інформації можна користуватися відповідними прийомами, такими наприклад як ментальні карти; Известно, что если информация представлена только в виде текста, ее усваивает около 70% студентов. Однако, добавив к ней рисунки, схемы или таблицы, усвоение возрастает до 95%. Именно поэтому для улучшения усвоения информации можно пользоваться соответствующими приемами, такими например как ментальные карты; Well known that if information is presented in text only, it is assimilated by about 70% of students. However, adding to it drawings, diagrams or tables, assimilation increases to 95%. That is why, to improve the assimilation of information, you can use appropriate techniques, such as mental maps.

Опис

Ключові слова

карти пам'яті, карты памяти, memory card, ефективне навчання, эфективное обучение, effective learning

Бібліографічний опис

Оленець С. Ю. Використання ментальних карт на заняттях з медичної інформатики / С. Ю. Оленець // Материали за 12-а международна научна практична конференци, «Ключови въпроси в съвременната наука -2016», (15-22 април, 2016). – София, 2016. – Т. 9. – С. 69–71.