Труднощі, що виникають при викладанні дисципліни «анатомія людини» іноземним студентам, та шляхи їх вирішення

Ескіз недоступний

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Всеукраїнська громадська організація "Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України", Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань

Анотація

Важливим етапом у створенні якісно нової системи освіти в Європі є її розбудова на єдиних загальноєвропейських методологічних та технологічних засадах. Ефективності навчального процессу можна досягти за рахунок адекватних умов для роботи студентів, впровадження різноманітних методів активізації студентів, розробки комп’ютерних програм навчального та контрольного типів; Важным этапом в формировании качественно новой системы образования в Европе является ее развитие на единых общеевропейских методологических и технологических основах. Эффективности учебного процесса можно достичь за счет адекватных условий для работы студентов, внедрения разнообразных методов активизации студентов, разработки компьютерных программ учебного и контрольного типов;The important stage in formation of qualitatively new education system in Europe is its development on uniform all-European methodological and technological bases. Efficiency of educational process can be achieved due to adequate conditions for work of students, introduction of various methods of activization of students, development of computer programs of educational and control types.

Опис

Ключові слова

медична освіта, анатомія, морфологія, медицинское образование, анатомия, морфология, medical education, anatomy, morphology

Бібліографічний опис

Свінцицька Н. Л. Труднощі, що виникають при викладанні дисципліни «анатомія людини» іноземним студентам, та шляхи їх вирішення / Н. Л. Свінцицька, О. К. Солдатов, І. М. Солдатова // Світ медицини та біології. – 2010. – № 3. – С. 141–143.