Основні засади впровадження Болонського процесу в післядипломну освіту лікарів внутрішньої медицини

Анотація

Основними завданнями підготовки лікарів па післядипломному етапі підготовки є підвищення якості навчання, широке впровадження самостійної роботи та підготовка лікарів-інтернів до безперебійного професійного розвитку. Поглиблення теоретичних знань, рівня засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами та підготовка до інтегрованого ліцензійного іспиту є основними напрямками діяльності кафедри. Збільшення обсягу самостійної роботи дозволить сформувати у лікаря-інтерна зацікавленість до майбутньої професії, навчить самостійно працювати й отримувати задоволення віл самоосвіти. Впровадження Болонського процесу на післядипломному етапі медичної освіти дозволить адаптувати лікаря-інтерна до майбутнього безперервного професійного розвитку ; The main tasks of post-graduate education are the increasing of training quality, wide introducing of self-work and training of internship doctors for non-slop professional progress. Deepening of theoretical knowledge, level of mastering of practical skills by internship doctors and training for integration licenced examination are the- main ways of the chair work. The increasing of self-work amount allows to form interest for future profession, to study to work individually and get satisfaction from self-educational process. The introducing of Bologna process into the post-graduate education of doctors will allow internship doctors to be adopted for non-slop professional progress.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Основні засади впровадження Болонського процесу в післядипломну освіту лікарів внутрішньої медицини / М. М. Потяженко, І. М. Скрипник, О. Ф. Гопко [та ін.] // Впровадження засад Болонської системи освіти: український і зарубіжний досвід" : матеріали Всеук. навч.- наук. конф.,14–15 травня 2007 р. – Тернопіль, 2007. – С. 338–341.