Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"

Анотація

У статті обґрунтовується значення проблемних методів навчання на лекціях та лабораторно-практичних заняттях з хімії для активізації навчальної дія-льності студентів. ; В статье обосновывается значение проблемных методов обучения на лекциях и лабораторно-практических занятиях по химии для активизации учебной действие-льности студентов.; The article substantiates the importance of problem-based teaching methods in lectures and laboratory-practical classes on chemistry for activating students' learning activities.

Опис

Ключові слова

проблемне питання, проблемна ситуація, пошукова бесіда, дослідницьке завдання, problem issue, problem situation, search conversation, research request, проблемный вопрос, проблемная ситуация, поисковая беседа, исследовательская задача

Бібліографічний опис

Сизоненко Н. В. Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 192–193.