Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Можливості підвищення якості підготовки лікарів-стоматологів у післядипломній освіті(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Шевченко, Василь Кирилович; Мельник, Владислав ЛеонідовичКомплексне використання нових інформаційних технологій, системного підходу, включаючи самостійну індивідуальну роботу, в післядипломній освіті лікарів-стоматологів сприяє розвитку їхніх здібностей, опануванню навичками самостійної роботи і самоконтролю засвоєних знань. Такий підхід спрямований на підвищення якості підготовки лікарів та її відповідності чинним державним і міжнародним стандартам.Документ Актуальні питання і перспективи вдосконалення якості післядипломної підготовки лікарів терапевтичного профілю в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Циганенко, Ірина Володимирівна; Овчаренко, Людмила КостянтинівнаПроаналізовано проблеми післядипломної підготовки лікарів у сучасних умовах. Висвітлено шляхи розв’язання цих проблем з урахуванням вимог кадрових потреб реформування галузі охорони здоров’я України, законодавчо-нормативної бази реформування післядипломної медичної освіти України.Документ Акцентологическая специфика русских имён в среде инофонов(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Тукова, Тетяна Володимирівна; Тукова, Татьяна ВладимировнаВ статье рассматриваются особенности русской акцентологической системы в сфере именных частей речи, необходимые для выработки навыков литературного произношения в специальной среде. Показана необходимость видения обучающимися системных особенностей русского ударения, тесно связанного с грамматической спецификой русского языка. Продемонстрирована смыслоразличительная функция русского ударения, детерминированная его разноместностью и подвижностью.Документ Удосконалення якості підготовки студентів медичних навчальних закладів(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Стороженко, Олексій Володимирович; Лігоненко, Олексій Вікторович; Шумейко, Ігор Анатолійович; Зубаха, Анатолій Борисович; Чорна, Ірина Олексіївна; Дігтяр, Ілля Іванович; Горб, Людмила ІванівнаСтаття присвячена інтерактивному навчанню як одній із форм організації пізнавальної діяльності. Розглядаються різні підходи до визначення інтерактивного навчання і його сутності. Значну увагу приділено методам і технологіям особистісно-орієнтованого навчання, в ході якого здійснюється взаємодія викладача і студента.Документ Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни «Гігієна та екологія»(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Саргош, Оксана Дмитрівна; Катрушов, Олександр Васильович; Матвієнко, Таміла Миколаївна; Четверикова, Оксана Петрівна; Флока, Валерій Севаст’янович; Горбенко, Наталія ВасилівнаВисвітлено питання вдосконалення організації та методичних підходів під час вивчення студентами-медиками військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій. Показано, що зміни, які передбачають розширення вивчення дисципліни «Військова гігієна», зумовлені зовнішньополітичними чинниками і нестабільною ситуацією на Сході України.Документ Важлива складова якісної підготовки майбутнього лікаря – вивчення медичної хімії(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Непорада, Каріне Степанівна; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Котвицька, Аліна АнатоліївнаУ статті висвітлені особливості викладання предмета «Медична хімія» як етапу професійної підготовки медичних кадрів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Розглянуто питання формування мотивації, впровадження активних методів навчання, оптимізації самостійної роботи.Документ Актуальні питання підготовки лікарів-інтернів на сучасному етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Малик, Сергій Васильович; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Лавренко, Дмитро Олександрович; Малик, Наталія ЄвгенівнаОрганізації післядипломної освіти відводиться особлива роль у контексті підготовки грамотного лікаря. З цією метою в академії розроблено і протягом багатьох років використовується комплекс заходів, покликаних покращити навчання лікарів-інтернів шляхом активізації та підвищення відповідальності за свою роботу, залучення до науково-дослідної діяльності.Документ Складові зниження якості підготовки лікарів: чи можна їх подолати?(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Катеренчук, Іван ПетровичУ роботі визначені складові, які вплинули на зниження якості підготовки лікарів у останнє десятиріччя, та окреслені подальші напрями оптимізації навчального процесу відповідно до сучасних міжнародних стандартів і національних здобутків.Документ Використання інноваційних методів навчання на кафедрі хірургії № 1(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Нємченко, Іван Іванович; Ляховський, Віталій Іванович; Дудченко, Максим Олександрович; Ковальов, Олександр Павлович; Люлька, Олександр Миколайович; Кравців, Микола Ігорович; Рябушко, Роман Миколайович; Дмитренко, Володимир Павлович; Кизименко, Олексій ОлексійовичРозглянуто питання впровадження нових методів навчання на кафедрі хірургії № 1, які сприяють створенню в студентів власної системи знань, мотивації до їх стійкого засвоєння.Документ Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах на кафедрі соціальної медицини(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Голованова, Ірина Анатоліївна; Касинець, Світлана Сергіївна; Жабо, Тетяна Максимівна; Носенко, Т. В.Висвітлені провідні шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з біостатистикою.Документ Удосконалення якості підготовки лікарів у ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бобирьов, Віктор Миколайович; Білаш, Сергій Михайлович; Лохматова, Наталія МихайлівнаУ статті висвітлено досвід академії з удосконалення якості підготовки лікарів. Визначено перспективи і напрями подальшої роботи щодо оптимізації освітньої діяльності в сучасних умовах відповідно до стандартів вищої освіти.Документ Інформатизація освіти і її наслідок – формування «кліпової» свідомості та «кліпового» мислення – крок уперед чи назад у медичній освіті?(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Ярмола, Тетяна Іванівна; Мохначов, Олександр Володимирович; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Пустовойт, Ганна ЛеонідівнаУ статті автори розкривають поняття «кліпова» свідомість, «кліпове» мислення і намагаються розкрити їхню роль на шляху вдосконалення медичної освіти.Документ Деякі аспекти використання технології web-квесту під час вивченння студентами соціально-гуманітарних дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Ющенко, Юлія Петрівна; Шарбенко, Тетяна Вячеславівна; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна ПетровнаУ статті розглядаються деякі аспекти використання технології web-квесту під час вивчення студентами соціально-гуманітарних дисциплін; розкрито сутність web-квесту як педагогічної технології та проаналізовано її значення в навчальному процесі вищої школи.Документ Активізація пізнавальної діяльності студентів і застосування інноваційних технологій у процесі вивчення гістології, цитології та ембріології(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Шепітько, Володимир Іванович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Білаш, Сергій Михайлович; Єрьоміна, Ніна Федорівна; Борута, Наталія ВолодимирівнаУ статті доведено, що Україна потребує якісної загальнокультурної та професійної підготовки спеціалістів. Обґрунтовано, що головним завданням вищої школи є забезпечення випускників високим рівнем освіти. У свою чергу, застосування інноваційних технологій та активізація пізнавальної діяльності студентів мають велике соціальне і педагогічне значення та займають важливе місце в удосконаленні навчання.Документ Підготовка медичних сестер із дисципліни “Медсестринство в хірургії"(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Челішвілі, Анатолій Леонідович; Безручко, Максим Васильович; Осіпов, Олександр СергійовичУ статті наведена структура організації та проведення лекцій і практичних занять із дисципліни “Медсестринство в хірургії”.Документ Проблеми і перспективи підготовки лікарів-фтизіатрів у сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Філатова, Олена Вікторівна; Бойко, Микола Григорович; Куліш, Марина Володимирівна; Цапенко, Юлія ПавлівнаУ статті розглянуто сучасні проблеми і перспективи підготовки лікарів-фтизіатрів у сучасних умовах. Викладені проблемні питання підготовки лікарів-курсантів на курсах тематичного вдосконалення та передатестаційного циклу.Документ Професіоналізм і мова викладача – складові успішності студента(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Ткаченко, Ірина Михайлівна; Марченко, Ірина Ярославівна; Сидорова, Алла ІванівнаСкладовою педагогічної майстерності викладача є його мова - інструмент професійної діяльності, за допомогою якого можна вирішити різні педагогічні завдання: зробити складну тему заняття цікавою, а процес її вивчення – привабливим.Документ Олимпиада как одна из форм развития личности будущего специалиста(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Тихонова, Лілія МихайлівнаВ статье рассматривается такая форма внеаудиторной самостоятельной работы студента, как олимпиада. Обосновывается мысль, что предметная студенческая олимпиада способствует развитию познавательной активности и самостоятельности участников, создаёт дополнительные возможности для расширения их профессионального и культурного кругозора, способствует формированию их личности и компетентности.Документ Застосування інноваційних методів у процесі навчання іноземних мов(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Таран, Зінаїда МихайлівнаРозкрито можливості використання комп’ютерних технологій при викладанні іноземних мов. Показано, що впровадження інноваційних методик і методів забезпечує покращення сприймання, запам’ятовування і відтворення навчального матеріалу студентами.Документ Особливості викладання патоморфології на кафедрі патологічної анатомії із секційним курсом ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія»(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Старченко, Іван Іванович; Совгиря, Світлана Миколаївна; Прилуцький, Костянтин Юрійович; Винник, Наталія Іванівна; Ніколенко, Дмитро ЄвгенійовичУ роботі викладені особливості проведення лекційних і практичних занять із дисципліни «Патоморфологія» на кафедрі патологічної анатомії із секційним курсом ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія».