Проектна технологія організації позаурочної роботи як засіб розвитку пізнавальної самостійності школярів
Ескіз недоступний
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Техсервіс
Анотація
В статті розкривається сутність проектної технології організації позаурочної діяльності школярів. Розглядаються можливості проектного навчання у формуванні пізнавальної самостійності школярів; В статье раскрывается суть проектной технологии организации внеурочной деятельности учащихся. Рассматриваются возможности проектного обучения в формировании познавательной самостоятельности школьников; The meaning of project technologies of after lessons’ activity of pupils are described in this article. The possibilities of project studying are considered in the forming of learning independence (self-sufficiency) of pupils.
Опис
Ключові слова
самостійність, особистісно-зорієнтовані технології, проектна технологія, навчальний проект, позаурочна робота, пізнавальна самостійність, самостоятельность, личностно-ориентированные технологии, проектная технология, учебный проект, внеурочная работа, познавательная самостоятельность, independence (self-sufficiency), personal oriented technologies, project technology, educational project, extracurricular work, cognitive independence
Бібліографічний опис
Момот Ю. В. Проектна технологія організації позаурочної роботи як засіб розвитку пізнавальної самостійності школярів / Ю. В. Момот // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 4 (62). – Полтава : Техсервіс, 2008. – С. 205–211.