Проблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів

Ескіз недоступний

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Всеукраинская общественная организация Наукове товариство анатомiв, гiстологiв, ембрiологiв та топографоанатомiв Украiни

Анотація

Побудова заняття, поєднання теоретичної підготовки, зі спілкуванням з роділлею та породіллею, визначення просування голівки та відкриття шийки матки, відпрацювання біомеханізму пологів на сучасних фантомах, якими забезпечена наша кафедра, сприяє засвоєнню матеріалу. Так, при викладанні модуля №1 за поєднаною схемою: теорія, робота біля ліжка хворого та у фантомному класі, сприяли збільшенню середнього балу поточного рівня знань в середньому з 67,54 до 101,94 у іноземних студентів. ; Построение занятия, сочетание теоретической подготовки, в общении с роженицей и родильницей, определения продвижения головки и открытия шейки матки, отработки биомеханизме родов на современных фантомах, которыми снабжена наша кафедра, способствует усвоению материала. Так, при преподавании модуля № 1 по сочетанной схеме: теория, работа у постели больного и в фантомной классе, способствовали увеличению среднего балла текущего уровня знаний в среднем с 67,54 до 101,94 у иностранных студентов. ; Construction of the class, a combination of theoretical training, in communication with pregnant and, identification of moving head and opening of the cervix, applicate biomecanisme of birth on modern phantoms, which provided our department, promotes learning.Then, when teaching the module number 1 with a combined scheme: theory, work at the bedside and in phantom form, helped to increase the average score of the current level of knowledge on the average at 67.54 to 101.94 for our foreign students.

Опис

Ключові слова

інноваційні технології, кредитно-модульна система, вагітність, пологи, післяпологовий період, инновационные технологии, кредитно-модульная система, беременность, роды, послеродовой период, innovative technology, credit-modular system, pregnancy, childbirth, the postpartum period

Бібліографічний опис

Проблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. Б. Мартиненко, В. В. Талаш // Мир медицины и биологии. – 2013. – Т. 9, № 2–1 (37). – С. 51–52.