Використання тестів успішності в процесі навчання латинської мови та медичної термінології

Анотація

У статті розглянуто переваги тестового контролю як одного з основних компонентів організації, керування й моніторингу якості навчання. Сформульовано ключові характеристики лінгводидактичного тестування. Презентовано зразки тестових завдань, які слугують для виявлення рівня набутих мовних, лінгвопрофесійних, культуролінгвальних знань і сформованості відповідних умінь і навичок з латинської мови у студентів, які здобувають вищу медичну освіту; В статье рассматриваются преимущества тестового контроля как одного из основных компонентов организации, руководства и мониторинга качества обучения. Сформулированы ключевые характеристики лингводидактического тестирования. Представлены образцы тестовых заданий, используемых для выявления уровня знаний и умений по латинскому языку у студентов-медиков; The advantages of the test control as one of the basic components of organizing, guiding and monitoring of the knowledge quality are studied in the article. The key characteristics of lingual didactic testing are formulated. There are presented the patterns of the test tasks serving for revealing the level of the acquired linguistic, lingual professional, cultural professional knowledge and forming the corresponding skills and habits on Latin language in the medical students.

Опис

Ключові слова

латинська мова, контроль, тести успішності, ключові характеристики тестування, латинский язык, контроль, тесты учебных достижений, ключевые характеристики тестирования, Latin language, control, achievements tests, key characteristics of testing

Бібліографічний опис

Бєляєва О. Використання тестів успішності в процесі навчання латинської мови та медичної термінології / О. Бєляєва, Н. Сільнича, Н. Ніколаєва // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ : СДПУ, 2012. – Спецвип. 6. – Ч. 1. – С. 29–37.