Українські вчені у витоках європейської освіти

Ескіз недоступний

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

У процесі викладання дисциплін необхідно дотримуватись принципу про нерозривний зв’язок навчання та виховання. Особливо великі можливості є для цього у історії. Юрій Михайлович Котермак – філософ, астроном, доктор медицини, перший український автор друкованих творів, ректор Болонського університету. Такі історичні постаті виховують у студентів почуття гордості за досягнення синів українського народу, за їх вагомий внесок у розвиток медицини та науки; В процессе преподавания дисциплин необходимо придерживаться принципа о неразрывной связи обучения и воспитания. Особенно большие возможности имеются для этого у истории. Юрий Михайлович Котермак – философ, астроном, доктор медицины, первый украинский автор печатных произведений, ректор Болонского университета. Такие исторические фигуры воспитывают у студентов чувство гордости за достижения сыновей украинского народа, за их весомый вклад в развитие медицины и науки; In the process of teaching disciplines we should adhere to the principle of the inseparable connection of training and education. Especially there are great opportunities for this in history. Yuri Kotermak – philosopher, astronomer, doctor of medicine, author of the first Ukrainian printed works, the rector of the University of Bologna. Historical figures such nurture in students a sense of pride in the achievements of the sons of the Ukrainian people for their significant contribution to the development of medicine and science.

Опис

Ключові слова

виховний процес, витоки європейської освіти, воспитательный процесс, истоки европейского образования, educational process, the origins of European education

Бібліографічний опис

Українські вчені у витоках європейської освіти / А. М. Скрипніков, Г. Т. Сонник, М. О. Денеко [та ін.] // Європейський вибір – невід’ємна складова розвитку вищой медичної освіти України. – 2013. – С. 185–187.