Інтерпретація діалогу в психолого-діалогічних дослідженнях в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Ескіз недоступний
Дата
2007
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена вивченню й значенню діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, а також вивчення і теоретичний аналіз психологічних досліджень в галузі педагогічної психології вітчизняних та зарубіжних авторів; Статья посвящена изучению и значению диалога в среднеобразовательных учебных заведениях Великобритании, а также изучение и теоретический анализ психологических исследований в области педагогической психологии отечественных и зарубежных авторов; This article is devoted to studying and significance of the dialogue at secondary schools of Great Britain and it is also devoted to studying and theoretical analysis of psychological searching in the field of pedagogical psychology by native and foreign authors.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Романко І. Г. Інтерпретація діалогу в психолого-діалогічних дослідженнях в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Постметодика. – 2007. – № 3 (74). – С. 37–39.