Роль тестового контролю знань у вивченні терапевтичної стоматології

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міністерство охорони здоров’я України, ДУ «Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України», ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

Анотація

Контроль – найбільш важлива ланка в навчальному процесі. Він виступає механізмом виявлення та оцінки результатів теоретичної підготовки студентів. Тематичний тестовий контроль дає можливість викладачу зробити висновок про рівень оволодіння студентами теоретичних знань та навчальних досягнень з конкретної тематики дисципліни. Процес тематичного виконання тестових завдань сприяє вдосконаленню, поглибленню, систематизації та активації засвоєння знань, сформульованих умінь, закріпленню набутих навичок клінічного мислення; Control – the most important link in the educational process. He performs detection mechanism and evaluation of theoretical knowledge of students. Special test control enables the teacher to conclude that the level of mastering theoretical knowledge and academic achievements in the subject matter of discipline. The process of thematic performance tests helps improve, deepen, systematize and activate learning, defined skills, consolidate acquired skills clinical thinking.

Опис

Ключові слова

студенти, тестовий контроль, клінічне мислення, students, test control, clinical thinking

Бібліографічний опис

Роль тестового контролю знань у вивченні терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко, Е. В. Ніколішина, Н. В. Іленко // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 травня 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 2. – С. 45‒46.