Упровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвід

Анотація

Розглядається впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі фізіології, деякі питання п'ятерічного досвіду. Висвітлені переваги і недоліки цієї системи, особливості контролю знань і самостійної роботи студентів. Рассматривается внедрение кредитно-модульной системы обучения на кафедре физиологии, некоторые вопросы пятилетнего опыта. Освещены преимущества и недостатки этой системы, особенности контроля знаний и самостоятельной работы студентов. The introduction of a credit-module education system at the Department of Physiology, some issues of five years of experience is considered. The advantages and disadvantages of this system, features of knowledge control and independent work of students are highlighted.

Опис

Ключові слова

кредитно-модульна система освіти, самостійна робота, тестування

Бібліографічний опис

Упровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвід / В. М. Соколенко, І. В. Міщенко, Л. Е. Весніна [та ін.] // Європейський вибір – невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 199–201.