Роль самостійної роботи студентів у кредитно-модульній системі навчання
Ескіз недоступний
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
Модернізація освіти України за принципами Болонської системи неможлива без перетворення самостійної роботи студентів на головний вид їхньої навчальної діяльності. Автори доводять, що самостійна робота студентів є дієвим засобом міцного засвоєння знань, виховання наполегливості, відповідальності, ініціативності в навчачьній діяльності, мотивування молодих людей до опанування професійно-орієнтованими вміннями і навичками;
Модернизация образования Украины по принципам Болонской системы невозможна без преобразования самостоятельной работы студентов на главный вид их учебной деятельности. Авторы доказывают, что самостоятельная работа студентов является действенным средством прочного усвоения знаний, воспитания настойчивости, ответственности, инициативности в навчачьной деятельности, мотивации молодых людей к овладению профессионально-ориентированными умениями и навыками.
Опис
Ключові слова
Болонський процес, самостійна робота студентів, Болонский процесс, самостоятельная работа студентов
Бібліографічний опис
Іваницька О. С. Роль самостійної роботи студентів у кредитно-модульній системі навчання / О. С. Іваницька, І. О. Іваницький // Європейський вибір – невід’ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2013. – Полтава, 2013. – С. 63–64.