Особливості підготовки англомовних студентів до Крок-2 із терапевтичної стоматології

Ескіз недоступний

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДУ «Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти» МОЗ України, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

Анотація

На сучасному етапі в умовах оновлення суспільства, бурхливих змін та створення Європейського простору вищої освіти, одним із головних завдань медичного вузу є підготовка кваліфікованих медиків з високим рівнем фахових знань, умінь та навичок. Важливим і обов’язковим етапом отримання диплома спеціаліста лікаря-стоматолога є складання ліцензованого теоретичного іспиту «КРОК-2». У статті приведена реалізація впровадження підготовки англомовних іноземних студентів до успішної здачі ліцензованого інтегрованого іспиту КРОК-2. Звернено увагу на роль самостійної роботи та ролі викладача у процесі підготовки англомовних студентів до здачі ліцензійного іспиту КРОК-2. Викладено основні підходи підготовки англомовних студентів до складання тестового іспиту із дисципліни «Терапевтична стоматологія»; На современном этапе в условиях обновления общества, бурных изменений и создание Европейского пространства высшего образования, одной из главных задач медицинского вуза является подготовка квалифицированных медиков с высоким уровнем профессиональных знаний, умений и навыков. Важным и обязательным этапом получения диплома специалиста врача-стоматолога является составление лицензированного теоретического экзамена «КРОК-2». В статье приведена реализация внедрения подготовки англоязычных иностранных студентов к успешной сдаче лицензированного интегрированного экзамена КРОК-2. Обращено внимание на роль самостоятельной работы и роли преподавателя в процессе подготовки англоязычных студентов к сдаче лицензионного экзамена КРОК-2. Изложены основные подходы подготовки англоязычных студентов к сдаче тестового экзамена по дисциплине «Терапевтическая стоматология»; At the present stage in terms of renewal of society, violent change and create a European Higher Education Area, one of the main objectives of the medical college is to prepare qualified doctors with ahigh level of professional knowledge and skills. An important and mandatory step graduation specialist dentist is licensed drafting theoretical examination “STEP- 2”. The paper shows the implementation of the introduction of English-speaking students training to international students successfully passing the exam licensed integrated STEP-2. Attention is paid to the role of independent work and role of the teacher in preparing english¬speaking students for passing license examination STEP-2. The basic approaches prepare english-speaking students to pass test examination of the subject “Therapeutic stomatology”.

Опис

Ключові слова

підготовка кваліфікованих медиків, англомовні студенти, Крок-2 із терапевтичної стоматології, подготовка квалифицированных медиков, англоязычные студенты, Шаг-2 по терапевтической стоматологии, Features of training, english-speaking students, Step-2 at the therapeutic stomatology

Бібліографічний опис

Особливості підготовки англомовних студентів до Крок-2 із терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, І. Ю. Попович, Л. Й. Островська // Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, присвяченої пам’яті ректора члена- кореспондента НАМН України, проф. Л. Я. Ковальчука, (Тернопіль, 21–22 травня 2015 р.) / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, «Укрмедкнига», 2015. – С. 365–366.