Критичні підходи до євроінтеграції вищої школи

Ескіз недоступний

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

Після семи років «інтенсивного» приєднання України до Болонського процесу можна констатувати, що це приєднання так і не відбулося, всупереч очікуванням керівників освіти України про завершення цього переходу у 2010 році; After seven years of "intensive" accession of Ukraine to the Bologna process, it can be stated that this accession has not happened, contrary to the expectations of the heads of education of Ukraine about the completion of this transition in 2010; После семи лет «интенсивного» присоединение Украины к Болонскому процессу можно констатировать, что это присоединение так и не произошло, вопреки ожиданиям руководителей образования Украины о завершении этого перехода в 2010 году.

Опис

Ключові слова

Болонський процес, євроінтеграція, Сорбонська декларація, європейська система вищої освіти, Sorbonne Declaration, Bologna Process, European Integration, European System of Higher Education, Сорбонская декларация, Болонский процесс, евроинтеграция, европейская система высшего образования

Бібліографічний опис

Гаврильєв В. М. Критичні підходи до євроінтеграції вищої школи / В. М. Гаврильєв, І. В. Бойко, Н. А. Соколова // Європейський вибір – невід'емна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 29–30.