Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу
Ескіз недоступний
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація
У статті розглядається проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів; проведено аналіз літератури вітчизняних та зарубіжних дослідників, щодо змісту поняття «педагогічні умови»; визначені та обґрунтовані педагогічні умови формуванні інформаційно-аналітичної компетентності лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу; В статье рассматривается проблемы формирования информационно-аналитической компетентности будущих врачей; проведен анализ литературы отечественных и зарубежных исследователей, относительно содержания понятия "педагогические условия"; определены и обоснованные педагогические условия формировании информационно-аналитической компетентности будущих врачей в образовательной среде высшего медицинского учебного заведения; This article examines problems of forming of information and analytical competence of future doctors; the analysis of literature of domestic and foreign researchers was conducted, to maintenance of concept "Pedagogical terms"; pedagogical terms of forming of information and analytical competence of future doctors in the educational environment of higher medical educational establishment were defined and justified.
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, освітнє середовище, педагогические условия, образовательная среда, pedagogical terms, educational environment
Бібліографічний опис
Лобач Н. В. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу / Н. В. Лобач // Наукові записки. – 2015. – Вип. 141, ч. 1.– С. 124–128.