Опыт преподавания эндодонтической дисциплины в рамках доклинической подготовки студентов-стоматологов. Современные возможности усовершенствования

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Представлено сконструйовану симуляційну модель, яка дозволяє виконувати апекслокацію кореневої системи тренувального (навчального) зуба, та її успішну імплементацію в умовах фантомного курсу пропедевтики терапевтичної стоматології. Вивчення технічних можливостей симуляційної моделі й оцінка її еквівалентності клінічним умовам виявили тенденцію до більш точного визначення положення фізіологічного отвору і високий ступінь безпечності в разі використання апекслокації. Запропонована симуляційна модель дозволяє повніше передати студентам специфіку ендодонтичного лікування, ніж натуральні чи пластикові зуби або пасивні (неелектропровідні) моделі з такими зубами, які застосовуються в багатьох закладах вищої освіти.; Представлено сконструированную симуляционную модель, позволяющую выполнять апекслокацию корневой системы тренировочного (учебного) зуба, и ее успешнуюимплементацию в условиях фантомного курса пропедевтики терапевтической стоматологии. Изучение технических возможностей симуляционной моделии оценка ее эквивалентности клиническим условиям выявили тенденцию к более точному определению положения физиологического отверстия и высокую степень безопасности при использовании апекслокации. Предложенная симуляционная модель позволяет полнее передать студентам специфику эндодонтического лечения, чем натуральные или пластиковые зубы или пассивные (неэлектропроводные) модели с такими зубами, которые используются во многих заведениях высшего образования.; A simulation model designed is presented, which allows to perform apexlocation of the root system of a training tooth, and its successful implementation in a phantom course of propedeutics of therapeutic dentistry. The study of the technical capabilities of the simulation model and the assessment of its equivalence to clinical conditions revealed a tendency to accurately determine the position of the physiological orifice and a high degree of safety when using apexlocation.The proposed simulation model allows students to fully convey the specifics of endodontic treatment than natural or plastic teeth or passive (non-conductive) models with teeth that are used in many institutions of higher education.

Опис

Ключові слова

симуляційна модель, апекслокація, фантомний курс, тренувальний зуб, доклінічна підготовка, ендодонтичне лікування, симуляционная модель, апекслокация, фантомный курс, тренировочный зуб, эндодонтическое лечение, доклиническая подготовка, simulation model, apexlocation, phantom course, training tooth, endodontic treatment, preclinical preparation

Бібліографічний опис

Волгин М. А. Опыт преподавания эндодонтической дисциплины в рамках доклинической подготовки студентов-стоматологов. Современные возможности усовершенствования / М. А. Волгин // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 15–17.