Навчання у співпраці та роль викладача у формуванні автономної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

У статті проведено аналіз останніх досліджень із проблеми навчання у співробітництві, висвітлено головну ідею й основні принципи цього методу, розглянуто форми організації навчальної діяльності студентів з окресленням ролі викладача. Дослідження спрямоване на підвищення рівня обізнаності серед викладачів щодо важливості спільного навчання, систематичне й послідовне використання методів якого сприяє покращенню співпраці в аудиторі та зменшенню тим самим конфліктів у колективі.; The present study seeks to determine the planned scope and the realisation of different forms of cooperative learning within the parameters of language education in language classes that provide opportunities for peer-to-peer communication, negotiation, exchange of opinions and the like. The present article aims to raise awareness among teachers about the importance of cooperative learning, and to reduce the current proportion of direct instruction as the dominant teaching in favour of cooperative (rather than traditional) learning in pairs and groups.; В статье проведён анализ последних исследований проблемы обучения в сотрудничестве, раскрыта главная идея и освещены основные принципы этого метода, рассмотрены формы организации учебной деятельности студентов с описанием роли преподавателя. Исследование направлено на повышение уровня осведомлённости среди преподавателей о важности обучения в сотрудничестве, систематическое и последовательное использование методов которого способствует улучшению совместной деятельности в аудитории и уменьшению тем самым конфликтов в коллективе.

Опис

Ключові слова

навчання у співробітництві, групове навчання, паритет, автономна діяльність, рефлексія, мотиватор, cooperative learning, learning in groups, autonomous activity, reflection, motivator, parity, обучение в сотрудничестве, групповое обучение, паритет, автономная деятельность, рефлексия, мотиватор

Бібліографічний опис

Хорошилова Ю. О. Навчання у співпраці та роль викладача у формуванні автономної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови / Ю. О. Хорошилова, І. В. Грачова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 362–367.