Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 134
  • Документ
    Організація самостійної роботи студентів медичних ВНЗ із використанням інноваційних технологій
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Тарасенко, Яна Альбертівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Білаш, Валентина Павлівна; Степанчук, Алла Петрівна; Рошко, Володимир Михайлович; Степанчук, Алла Петровна; Тарасенко, Яна Альбертовна; Тихонова, Олеся Александровна; Билаш, Валентина Павловна
    Самостійна робота студентів - один з ефективних засобів розвитку й активізації творчої діяльності студентів медичних ВНЗ. Упровадження інноваційних технологій самостійного навчання дозволить студенту в майбутньому самостійно організовувати свою навчальну і професійну діяльність.
  • Документ
    Вплив інноваційних методів навчання і самостійної роботи на засвоєння знань студентами
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ярмола, Тетяна Іванівна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Пустовойт, Ганна Леонідівна
    Стаття присвячена особливостям організації самостійної роботи студентів із залученням сучасних інноваційних технологій. Розглядаються умови навчання і методи ефективної організації самостійної роботи як невід’ємної складової в системі вищої освіти.
  • Документ
    Самостійна робота студента як фактор професійної досконалості
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ярешко, Анатолій Григорович; Вородюхіна, Алла Кирилівна; Куліш, Марина Володимирівна
    Висвітлено результати анкетування студентів щодо проблем самостійної роботи. Установлено, що 70%-80% студентів із розумінням ставляться до самостійної роботи, тоді як 20%-30% потребують посиленої уваги під час формування навичок самостійної роботи, з інформаційними і навчальними джерелами зокрема.
  • Документ
    Особливості організації самостійної роботи студентів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Шумейко, Олексій Григорович
    Увага автора статті сконцентрована на питаннях організації самостійної роботи студентів в умовах переходу до багаторівневої підготовки спеціалістів, що зумовлює потребу в дослідженні особливостей самостійної пізнавальної діяльності на різних рівнях та визначенні шляхів підвищення ефективності самостійної роботи, форм і методів її організації
  • Документ
    Специфіка організації самостійної роботи студентів медичного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Шепітько, Володимир Іванович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Вільхова, Олена Вікторівна; Єрьоміна, Ніна Федорівна
    Важливим елементом підготовки висококваліфікованого лікаря є навчальний процес, який характеризується взаємодією педагогічних і організаційних засобів. Невід’ємною складовою інтенсифікації та покращення якості навчання виступає самостійна робота студента.
  • Документ
    Використання мультимедійних технологій у організації самостійного вивчення іноземної мови студентів медичних навчальних закладів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Чуприна, Ксенія Сергіївна
    Розглянуто особливості використання мультимедійних технологій у організації самостійного вивчення іноземної мови студентами вищих медичних навчальних закладів. Проаналізовано цінність використання самостійної роботи як фактора формування сучасного проінформованого медичного фахівця.
  • Документ
    Самостійна робота студента медичного закладу як невід’ємна складова повноцінного професійно-особистісного розвитку
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Циганенко, Ірина Володимирівна; Овчаренко, Людмила Костянтинівна
    Розглянуто самостійну роботу студента-медика як невід’ємну складову процесу навчання, необхідну для розвитку поглиблених знань, постійного самовдосконалення і впевненості в професійній діяльності
  • Документ
    Роль міждисциплінарних зв’язків та інноваційних технологій у підготовці студента-медика
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Степанчук, Алла Петрівна; Проскурня, Сергій Анатолійович; Филенко, Борис Николаевич; Ройко, Наталия Виталиевна; Пелипенко, Лариса Борисовна; Проскурня, Сергей Анатольевич; Степанчук, Алла Петровна
    Широке використання інноваційних технологій навчання, збереження і поглиблення знань, отриманих на морфологічних кафедрах, із подальшим їх удосконаленням - актуальні завдання навчання, виконання яких дозволить сформувати творчу особистість, здатну до самостійної відповідальної праці.
  • Документ
    Роль самостійної роботи в підготовці студентів-медиків
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Тумакова, Олена Борисівна; Дворник, Ірина Леонідівна; Єрис, Любов Борисівна; Новіков, Вадим Михайлович; Доленко, Ольга Борисівна
    Висвітлено питання використання інноваційних технологій у організації та проведенні самостійної роботи студентів із дисципліни «Ортопедична стоматологія»
  • Документ
    Досвід використання інноваційних технологій у підготовці сімейних лікарів на додипломному рівні
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Шуть, Світлана Володимирівна
    Організація самостійної роботи студентів індивідуалізує навчальний процес, дозволяє успішно розвивати професійні та загальнокультурні компетенції, домагатися високого ступеня самостійності та впевненості в майбутній професійній діяльності.
  • Документ
    Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ткаченко, Олена Вікторівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна
    Наведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології.
  • Документ
    Самостійна робота студентів як спосіб формування загальних і предметних компетентностей майбутніх фахівців
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Тесленко, Юрій Віталійович; Тесленко, Марина Миколаївна; М'якінькова, Людмила Олександрівна
    Розглянуто роль самостійної роботи студентів в умовах упровадження компетентнісного підходу. Показано, що і предметні, і загальні компетентності формуються на основі здобуття досвіду самостійного розв’язання проблем і слугують інструментом набуття самостійності та самостійної навчальної діяльності.
  • Документ
    Використання електронних освітніх ресурсів у сучасних підходах до організації самостійної роботи студентів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Синенко, Олена Анатоліївна
    Самостійна робота - це активна розумова діяльність студентів, організована викладачем, спрямована на виконання поставленої науково-методичної проблеми навчального закладу. Від організації самостійної роботи із використанням електронних освітніх ресурсів багато в чому залежать результати навчання студентів і їхня майбутня професійна діяльність.
  • Документ
    Роль самостійної роботи студентів при вивченні патоморфології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Старченко, Іван Іванович; Винник, Наталія Іванівна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Ніколенко, Дмитро Євгенійович
    Розглянуто роль самостійної роботи студентів при вивченні патоморфології на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом ВДНЗУ «УМСА» з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, методи її ефективної організації в системі освітнього середовища.
  • Документ
    Використання інтерактивних дошок як елемент сучасного викладання фізіології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна
    Використання інтерактивних дошок як елементів сучасних інтерактивних технологій навчання значно сприяє підвищенню ефективності проведення заняття, посиленню мотивації та зацікавленості студента навчальним процесом, підвищенню активності на заняттях у групі.
  • Документ
    Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів вищих медичних навчальних закладів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Скрипніков, Андрій Миколайович; Рудь, Вадим Олексійович; Телюков, Олесь Станіславович
    Висвітлюються сучасні інноваційні підходи до підвищення якості самостійної роботи студентів вищих медичних навчальних закладів. Автори пропонують використовувати в процесі виконання самостійної роботи студентів розвивальні особистісно-орієнтовані програми.
  • Документ
    Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Селіхова, Людмила Григорівна; Расін, Михайло Сахнович; Борзих, Оксана Анатоліївна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Лавренко, Анна Володимирівна; Кайдашев, Ігор Петрович
    Розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, методи ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. Обґрунтовується ідея створення студентами мультимедійних презентацій для самостійного вивчення різних тем як ефективного методу контролю якості самостійної позааудиторної роботи.
  • Документ
    Можливості використання комп’ютерних технологій і ресурсне забезпечення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Свінцицький, Анатолій Станіславович; Катеренчук, Іван Петрович; Гаєвські, Пьотр
    Висвітлені можливості сучасних комп’ютерних технологій і мультимедійних технологій зокрема в організації навчального процесу та дистанційного навчання як складової самостійної роботи студентів. Окреслені можливості ресурсного забезпечення.
  • Документ
    Організація самостійної роботи студента при вивченні урології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Саричев, Леонід Петрович; Сухомлин, Сергій Адольфович; Саричев, Ярослав Володимирович; Супруненко, Сергій Миколайович; Панасенко, Сергій Миколайович
    Проаналізовані питання організації самостійної роботи студентів при вивченні урології. Доведено, що самостійна робота сприяє підвищенню ефективності навчального процесу та кращому засвоєнню навчальної дисципліни.
  • Документ
    Самостійна робота студентів як важливий елемент cучасної підготовки спеціалістів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Сакевич, Вікторія Дмитрівна
    Розглянуто самостійну роботу як один із найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється під час аудиторних і позааудиторних занять як під безпосереднім керівництвом викладача, так і без його участі.