Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 134
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активація пізнавальної діяльності студентів-медиків(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Скікевич, Маргарита Георгіївна; Волошина, Людмила Іванівна; Бондаренко, Валерій Володимирович; Скикевич, Маргарита Георгиевна; Волошина, Людмила Ивановна; Бондаренко, Валерий Владимирович; Skikevych, M.; Voloshina, L.; Bondarenko, V.Основою стратегічного плану розвитку освітнього закладу є надання освітніх послуг. Пріоритетом має бути якість надання знань. Для досягнення цілей ефективної освіти необхідно застосовувати інноваційні технології, поєднуючи їх із традиційними; The basis of the strategic plan for the development of an educational institution is the provision of educational services. Priority should be given to the quality of knowledge. In order to achieve the goals of effective education, it is necessary to apply innovative technologies, combining them with traditional ones; Основой стратегического плана развития образовательного учреждения является предоставление образовательных услуг. Приоритетом должно быть качество предоставления знаний. Для достижения целей эффективного образования необходимо применять инновационные технологии, сочетая их с традиционными.Документ Актуальність інноваційних технологій навчання в підготовці сучасного лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Пустовойт, Ганна Леонідівна; Ярмола, Тетяна Іванівна; Ткаченко, Лідія АфанасіївнаВисвітлено основні питання використання інноваційних технологій для покращення навального процесу у вищій школі.Документ Аналіз помилок організації та шляхи оптимізації самостійної роботи студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Волошина, Людмила Іванівна; Скікевич, Маргарита Георгіївна; Ахмеров, В'ячеслав Джаудатович; Волошина, Людмила Ивановна; Скикевич, Маргарита Георгиевна; Ахмеров, Вячеслав Джаудатович; Voloshina, L.; Skikevych, M.; Ahmerov, V.Проаналізовано помилки організації самостійної роботи студентів. Окреслено шляхи оптимізації цього виду навчальної діяльності; The errors of organization of independent work of students are analyzed. The ways of optimization of this type of educational activity are outlined; Проанализированы ошибки организации самостоятельной работы студентов. Определены пути оптимизации этого вида учебной деятельности.Документ Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Почерняєва, Вікторія Федорівна; Васько, Лариса Миколаївна; Жукова, Тетяна Олександрівна; Нестуля, Катерина Ігорівна; Дудник, Тетяна АнатоліївнаОбґрунтовується думка, що фахова підготовка спеціалістів у галузі ядерної медицини потребує проведення цілеспрямованих організаційно-методичних заходів у процесі підготовки лікаря-радіолога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації і вдосконалення практичних фахових умінь, що уможливлюється шляхом широкого впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання.Документ Використання електронних освітніх ресурсів у сучасних підходах до організації самостійної роботи студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Синенко, Олена АнатоліївнаСамостійна робота - це активна розумова діяльність студентів, організована викладачем, спрямована на виконання поставленої науково-методичної проблеми навчального закладу. Від організації самостійної роботи із використанням електронних освітніх ресурсів багато в чому залежать результати навчання студентів і їхня майбутня професійна діяльність.Документ Використання можливостей Інтернет і новітніх технологій у вищих медичних навчальних закладах(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Коломієць, Богдан СергійовичУ статті розглянуто можливості сучасних інформаційних технологій як засобу освіти і самоосвіти студентів вищих медичних навчальних закладів.Документ Використання мультимедійних технологій у організації самостійного вивчення іноземної мови студентів медичних навчальних закладів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Чуприна, Ксенія СергіївнаРозглянуто особливості використання мультимедійних технологій у організації самостійного вивчення іноземної мови студентами вищих медичних навчальних закладів. Проаналізовано цінність використання самостійної роботи як фактора формування сучасного проінформованого медичного фахівця.Документ Використання інноваційних технологій в активізації самостійної роботи майбутніх лікарів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Скрипников, Петро Миколайович; Ніколішин, Ігор Анатолійович; Марченко, Алла Володимирівна; Ніколішина, Елла ВячеславівнаСамостійна робота студентів і лікарів-інтернів – один із найефективніших напрямів навчального процесу, який розвиває самостійну творчу діяльність, стимулює засвоєння та закріплення знань і практичних навичок. Провідна мета використання інноваційних технологій у самостійній роботі – підвищення ефективності та якості підготовки майбутніх лікарів.Документ Використання інтерактивних дошок як елемент сучасного викладання фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила ЕдуардівнаВикористання інтерактивних дошок як елементів сучасних інтерактивних технологій навчання значно сприяє підвищенню ефективності проведення заняття, посиленню мотивації та зацікавленості студента навчальним процесом, підвищенню активності на заняттях у групі.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій у організації самостійної роботи студентів, які вивчають хірургічну стоматологію і щелепно-лицеву хірургію(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Аветіков, Давид Соломонович; Яценко, Ігор Володленович; Гаврильєв, Віктор Миколайович; Ставицький, Станіслав Олександрович; Локес, Катерина Петрівна; Аветиков, Давид Соломонович; Яценко, Игорь Володленович; Гаврильев, Виктор Николаевич; Ставицкий, Станислав Александрович; Локес, Екатерина Петровна; Avetikov, D. S.; Yatsenko, I. V.; Gavrilev, V. M.; Stavitskiy, S. O.; Lokes, K. P.Висвітлено важливість і необхідність використання самостійної роботи студентів стоматологічного факультету в процесі навчання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії. Показано, що самостійна робота є одним із чинників індивідуалізації процесу навчання, створення мотивації до навчання, можливості для студентів проявити себе. Розглядається важливість самостійної роботи із застосуванням інформаційнокомунікаційних технологій для професійної діяльності хірурга-стоматолога. Даються деякі практичні рекомендації щодо організації самостійної роботи майбутніх хірургів-стоматологів та щелепно-лицевих хірургів; The importance and necessity of using independent work of the students of the dental faculty in the process of teaching surgical stomatology and maxillofacial surgery is highlighted. It is shown that it is independent work is one of the factors of the individualization of the learning process, the creation of motivation for learning, the ability for students to show themselves. The importance of independent work with the use of information and communication technologies for the professional activity of a surgeon-dentist is considered. Some practical recommendations are given about the organization of independent work of future surgeons-dentists and maxillo-facial surgeons; Освещены важность и необходимость использования самостоятельной работы студентов стоматологического факультета в процессе обучения хирургической стоматологии и челюстно-лицевой хирургии. Показано, что самостоятельная работа является одним из факторов индивидуализации процесса обучения, создание мотивации к обучению, возможности для студентов проявить себя. Рассматривается важность самостоятельной работы с применением информационно-комуникационых технологий для профессиональной деятельности хирурга-стоматолога. Даются некоторые практические рекомендации по организации самостоятельной работы будущих хирургов-стоматологов и челюстно-лицевых хирургов.Документ Вплив інноваційних методів навчання і самостійної роботи на засвоєння знань студентами(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ярмола, Тетяна Іванівна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Пустовойт, Ганна ЛеонідівнаСтаття присвячена особливостям організації самостійної роботи студентів із залученням сучасних інноваційних технологій. Розглядаються умови навчання і методи ефективної організації самостійної роботи як невід’ємної складової в системі вищої освіти.Документ Деякі шляхи модернізації науково-дослідної роботи студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Рибалов, Олег Васильович; Яценко, Олег Ігорович; Іваницька, Олена Сергіївна; Іваницький, Ігор Олексійович; Соколова, Наталія Афанасіївна; Соколова, Наталья Афанасьевна; Яценко, Олег Игоревич; Рыбалов, Олег Васильевич; Иваницкая, Елена Сергеевна; Иваницкий, Игорь АлексеевичАвтори доводять необхідність активного залучення студентів до науково-дослідної роботи і пропонують деякі шляхи її модернізації.Документ Досвід використання інноваційних технологій в організації самостійної роботи лікарів-інтернів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Коломієць, Світлана Веніамінівна; Гуржій, Олена ВікторівнаРозглянуто особливості організації самостійної роботи лікарів-інтернів із використанням інноваційних технологійДокумент Досвід використання інноваційних технологій у підготовці сімейних лікарів на додипломному рівні(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Шуть, Світлана ВолодимирівнаОрганізація самостійної роботи студентів індивідуалізує навчальний процес, дозволяє успішно розвивати професійні та загальнокультурні компетенції, домагатися високого ступеня самостійності та впевненості в майбутній професійній діяльності.Документ Досвід впровадження деяких технологій організації та контролю самостійної роботи студентів англомовної форми навчання на кафедрі медичної біології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2017-03) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана ВасилівнаСьогодні в Україні актуальною є проблема підготовки іноземних студентів-медиків. Організація та контроль самостійної роботи студентів англомовної форми навчання на кафедрі медичної біології проводиться з використанням традиційних та інноваційних технологій.Документ З досвіду навчально-методичної роботи кафедри щодо поліпшення якості позааудиторної самостійної роботи студентів з мікробіології, вірусології та імунології(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ананьєва, Майя Миколаївна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Боброва, Нелля Олександрівна; Лобань, Галина АндріївнаЗапропоновано рекомендації щодо використання графу логічної структури вивчення методів вірусологічної діагностики з метою поліпшення опанування теми «Екологічна група арбовірусів. Філовіруси».Документ Загальна тестологія в діахронії та синхронії(Вид. відділ ВДНЗУ «УМСА», 2017-03-23) Бєляєва, Олена Миколаївна; Синиця, Валентина ГригорівнаПроаналізовано окремі питання зародження, становлення і розвитку тестових методик, а також їх імплементації в психологічну та освітню практики.Документ Загальні моменти підготовки студентів до самостійної роботи із залученням інноваційних технологій(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Артеменко, Анатолій Федорович; Васильєва, Катерина ВолодимирівнаАналізується проблема залучення інноваційних освітніх технологій до навчального процесу у вищій школі. Досліджено питання формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності в студентів медичних ВНЗ засобами інформаційних технологій, розкрито її педагогічну значущість, функціональну цінність, відповідність соціальним потребам інформаційного суспільства.Документ Запровадження інноваційних методів контролю знань: шляхи вдосконалення(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Катеренчук, Віталій ІвановичСтаття присвячена аналізу можливостей запровадження інноваційних методів до процесу самопідготовки і контролю знань студентів.Документ Засоби активізації самостійної роботи студентів при викладанні хімії(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2017) Сизоненко, Наталія Валентинівна; Сызоненко, Наталия Велентиновна; Syzonenko, N. V.; Kucenko, N. P.; Куценко, Наталия Петровна; Куценко, Наталія Петрівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів та засоби її активізації як невід’ємної складової викладання хімії з урахуван-ням сучасних вимог.; В статье рассматриваются особенности организации самостоятельной работы студентов и средства ее активизации как неотъемлемой составляющей преподавания химии с учетов нием современных требований.;The article deals with the peculiarities of the organization of independent work of students and the means of its activation as an integral part of teaching chemistry with the consideration of modern requirements.