Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Автор "Herasymenko, L. O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування кейс-методу як інноваційної технології у підготовці здобувачів вищої освіти на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології(Полтава : Астрая, 2024) Герасименко, Лариса Олександрівна; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Herasymenko, L. O.; Isakov, R. I.У сучасному світі найбільш розповсюдженими формами навчальної роботи з впровадження в освітній процес інноваційних процесів та формування ключових професійних компетенцій майбутніх фахівців є застосування різноманітних активних форм та методів навчання. Використання викладачами інноваційних методів у процесі навчання на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології сприяє подоланню стереотипів у викладанні дисциплін, виробленню нових підходів до професійних ситуацій, розвитку творчих, креативних здібностей молоді. Метод кейсів є одним із ефективних та цікавих технологій навчання на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології, що надає змогу засвоювати знання та формує уміння під час активної самостійної діяльності. Результатом застосування кейс-методу є творче оволодіння професійними знаннями, навичками, вміннями та розвиток розумових здібностей, а перевагою - можливість оптимально поєднувати як теоретичні питання та опрацьовувати практичні навички.Документ Соціально-психологічні аспекти формування професійної компетентності студента медичних закладів України(Полтавський державний медичний університет, 2024) Герасименко, Лариса Олександрівна; Іщейкіна, Юлія Олексіївна; Приліпка, Катерина Олегівна; Herasymenko, L. O.; Ishcheykina, Yu. O.; Prylipka, K. O.Освітній процес – це інструмент для сучасної людини, за допомогою якого вона здійснює своє вдосконалення. Орієнтиром на сьогодні став компетентнісно-орієнтований підхід до формування концепції освіти. Кожна молода людина після закінчення школи повинна вміти активно діяти, приймати рішення, які можуть змінюватись в залежності від нових потреб. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є навчання та виховання учнів, щоб випустити зі школи конкурентоспроможного випускника – всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість із активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися протягом усього життя. Потрібне впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній процес. Разом з тим нагальною залишається здатність майбутнього студента медика формувати міжособистісні стосунки, вступати в комунікацію, володіти різними соціальними здібностями та вмінями.Документ Супервізія як психоемоційна підтримка та вдосконалення фахової майстерності осіб, які працюють у сфері ментального здоров’я(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ісаков, Рустам Ісроїлович; Герасименко, Лариса Олександрівна; Дзюба, Тетяна Михайлівна; Isakov, R. I.; Herasymenko, L. O.; Dziuba, T. M.За Європейським стандартом (Кодекс етики та Практики Супервізорів Британської асоціації консультантів, Етичний кодекс Європейської асоціації психотерапії) супервізія є обов'язковим елементом додаткової професійної освіти психологів і психотерапевтів. Супервізія – це спільна сесія практикуючого психолога (супервізанта) та досвідченого спеціаліста (супервізора), на якій перший отримує допомогу та рекомендації від старшого колеги. Супервізія є формою піклування як про пацієнта, так і про професійне здоров'я фахівців, які працюють у сфері ментального здоров’я та здійснюється лише спеціально підготовленим в галузі супервізії досвідченим колегою, який відповідає уніфікованим вимогам і включає протягом навчання не менше 100 супервізійних годин. Якість надання послуг медико-психологічної допомоги залежить від наявності психоемоційної підтримки під час супервізії та впливає на фахову майстерність психолога чи психотерапевта. Такий вплив здійснюється наступними шляхами: фахова підготовка (супровід) спеціалістів-практиків, допомога в подоланні «глухих кутів» і консультуванні тяжких випадків («швидка» супервізорська допомога), профілактика синдрому емоційного вигоряння, формування мультидисциплінарних бригад та можливість здійснювати контроль та оцінку якості надання медико-психологічних послуг.