Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини за Автор "Berezan, O. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The role of screenings in pediatric orthopedic and dental pathology diagnostics(Полтавський державний медичний університет, 2023) Lytovchenko, S. O.; Pelypenko, O. V.; Malyk, S. V.; Berezan, O. I.; Liublinska, I. O. ; Литовченко, Степан Олександрович; Пелипенко, Олександр Васильович; Малик, Сергій Васильович; Березан, Олексій Іванович; Люблінська, Ірина ОлександрівнаEarly diagnosis is necessary for successful conservative treatment in pediatric orthopedics and orthodontics.Comorbid conditions in orthopedics and orthodontics are still understudied, although, they can possess high clinicalvalue for early detection.The purpose of the study was to determine the peculiarities of conducting preventive orthopedic examinationsof children and to investigate the prevalence of malocclusions in children with the pathology of the musculoskeletalsystem, in particular in children with scoliosis and flat feet.Документ Сomprehensive rehabilitation of children with sensory and intellectual disorders(Полтавський державний медичний університет, 2022) Pakhomova, N. G.; Baranets, I. V.; Lukianenkо, A. V.; Leshchii, N. P.; Kachurovska, O. B.; Berezan, O. I.; Olefir, O. I.; Пахомова, Наталія Георгіївна; Баранець, Інна Володимирівна; Лук’яненко, Анна; Лещій, Наталія Петрівна; Качуровська, Оксана Борисівна; Березан, Олексій Іванович; Олефір, Ольга ІванівнаThe article presents the results of comprehensive rehabilitation of primary school children with sensory and intellectual disabilities, namely children with sensorineural deafness combined with mild mental etardation. The purpose of the study was to test the effectiveness of a comprehensive, differentiated system of correctional and health work with children of primary school age with complex developmental disorders. This study lasted during 2013–2021, during which a comprehensive rehabilitation of 100 children of primary school age (7–10 years) with severe developmental disabilities, including 53 girls and 47 boys, was carried out. It was found that after a comprehensive corrective and health work in girls of the experimental group of 7–10 years, the repeated indices of the vital index were probably better compared to CG girls of 7–10 years by 4.87 %, strength index – by 3.24 %, Stange's test – by 3.78 seconds, Genchi's test – by 4.69 seconds, Ruffier's test – by 3.26 c.u., Skibinski's index – by 2.32 c.u. At the same time, there was a positive trend in EG boys aged 7–10 years, where recurrent vital signs were probably better than in CG boys aged 7–10 years by 3.00 %, strength index – by 3.97 %, Stange's test – by 6.98 seconds, Genchi's test – by 2.02 seconds, Ruffier's test – by 3.14 c.u., Skibinski's index – by 2.33 c.u. The study's results confirmed their practical significance in the implementation of medical, psychological and pedagogical rehabilitation of this category of children. У статті представлені результати комплексної реабілітації дітей молодшого шкільного віку із сенсорними та інтелектуальними порушеннями, а саме дітей із нейросенсорною глухотою у поєднанні з легкою розумовою відсталістю. Метою дослідження була перевірка ефективності комплексної, диференційованої системи організації корекційно-оздоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Дане дослідження тривало протягом 2013–2021 рр., в ході якого проведено комплексну реабілітацію 100 дітей молодшого шкільного віку (7–10 років) зі складними порушеннями розвитку, з них 53 дівчат та 47 хлопців. В результаті дослідження було встановлено, що після проведення комплексної корекційно-оздоровчої роботи у дівчат експериментальної групи 7–10 років повторні показники життєвого індексу були вірогідно кращі порівняно з дівчатами КГ 7–10 років на 4,87 %, силового індексу – на 3,24 %, проби Штанге – на 3,78 с, Генчі – на 4,69 с, індексу Руфʼє – на 3,26 у.о., індексу Скібінського – на 2,32 у.о. Поряд з цим відмічена позитивна динаміка у хлопчиків ЕГ 7–10 років, де повторні показники життєвого індексу були вірогідно кращі порівняно з хлопчиками КГ 7–10 років на 3,00 %, силового індексу – на 3,97 %, проби Штанге – на 6,98 с, Генчі – 2,02 с, індексу Руфʼє – на 3,14 у.о., індексу Скібінського – на 2,33 у.о. Отримані результати дослідження підтвердили їх практичне значення у здійсненні медичної і психолого-педагогічної реабілітації означеної категорії дітей.