Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Автор "Bieliaieva, O. M."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Key Benefits of Applying the “Fishbowl” Model in Medical Education(2021-11-25) Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Morokhovets, H. Yu.; Ostrovska, L. Y.; Purdenko, T. Y.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Мороховець, Галина Юріївна; Островська, Людмила Йосипівна; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Лисанец, Юлия Валериевна; Беляева, Елена Николаевна; Мороховец, Галина Юрьевна; Островская, Людмила Иосифовна; Пурденко, Татьяна ИосифовнаThe article examines the methodological potential of the fishbowl model in the process of training specialists in the field of knowledge 22 "Healthcare". The author outline the leading methodological algorithms of its introduction in higher education. The expediency of applying the fishbowl model at institutions of higher medical education has been substantiated. The research may be of interest to teachers of medical universities, as well as specialists from other professional fields in the process of planning classroom activities and developing teaching materials.Документ Theoretical aspects of comparing the semiotic properties of literature and cinema(Полтавський державний медичний університет, 2021-11-25) Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Pavelieva, A. K.; Havrylieva, K. Hr.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Павельєва, Анна Костянтинівна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Лисанец, Юлия Валериевна; Беляева, Елена Николаевна; Павельева, Анна Константиновна; Гаврильева, Ксения ГригорьевнаУ статті обґрунтовано вибір семіотичної парадигми як основи для зіставного аналізу літературного твору та кінофільму. Простежено найважливіші складові елементи та особливості знакових систем текстів літератури та кінематографу. З’ясовано властивості різних художніх систем, здійснено зіставлення складових стилістичних елементів, простежено особливості їхньої трансформації під час кіноадаптації. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі підготовки до навчальних семінарів з англійської мови та актуальних питань іноземної мови.Документ Аналіз типових помилок у процесі опанування англомовними здобувачами освіти фармацевтичної термінології на заняттях з латинської мови та медичної термінології(Полтавський державний медичний університет, 2021-11-25) Сологор, Ірина Миколаївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ирина Николаевна; Беляева, Елена Николаевна; Костенко, Виктория Геннадиевна; Solohor, I. M.; Bieliaieva, O. M.; Kostenko, V. G.У статті розглядаються типові помилки під час вивчення фармацевтичної термінології англомовними здобувачами медичної освіти у процесі опанування навчальної дисципліни "Латинська мова та медична термінологія".Документ Епонімний компонент у складі найменувань орфанних захворювань(2021-11-25) Синиця, Валентина Григорівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Мироник, Олена Володимирівна; Синица, Валентина Григорьевна; Беляева, Елена Николаевна; Мироник, Елена Владимировна; Synytsa, V. G.; Bieliaieva, O. M.; Myronyk, O. V.У статті описуються результати власних досліджень лексико-семантичної та етимологічної характеристики латинських та українських назв орфанних захворювань з епонімним компонентом.Документ Микола Іванович Пирогов – видатний лікар і педагог (до 211-ї річниці від дня народження)(Полтавський державний медичний університет, 2021-11-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Аветіков, Давид Соломонович; Бєляєва, Олена Миколаївна; Ждан, Вячеслав Николаевич; Дворник, Валентин Николаевич; Аветиков, Давид Соломонович; Беляева, Елена Николаевна; Zhdan, V. M.; Dvornyk, V. M.; Avetikov, D. S.; Bieliaieva, O. M.У контексті загальнонаукової тенденції до активізації уваги до біографічних досліджень розглянуто постать М.І. Пирогова ‒ одного з найвидатніших представників медицини ХІХ ст. та знаного педагога-новатора. Глибоке ознайомлення з публіцистичним та епістолярним спадком М.І. Пирогова, а також критичний аналіз наукових джерел з питання, що досліджувалося, засвідчив, що за внеском у практичну медицину й педагогіку М.І. Пирогов, за правом, може стояти в одному ряду з поліматами епохи Відродження. У висновках зазначається, що новаторські ідеї та наукові здобутки М.І. Пирогова, його невтомність і працелюбність, дар наукового передбачення, відданість професії, бажання ділитися своїми знаннями з молоддю і колегами, самопожертва та прагнення приносити користь суспільству, а також особистість геніального лікаря та видатного педагога залишаються взірцем для наступних поколінь, а його роздуми й міркування не втрачають актуальності й у ХХІ ст., примушуючи зупинити плин часу і замислитися над роллю особистості в історії та слугуючи підґрунтям генерації нових ідей і розробок у практичну медицину й освіту, медичну зокрема.