Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Автор "Bezeha, O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблеми дидактики вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025) Попова, Ірина Борисівна; Ємченко, Яна Олександрівна; Васильєва, Катерина Володимирівна; Безега , Олена Вікторівна; Popova, I.; Yemchenko, Ya. O.; Vasylyeva, K.; Bezeha, O.Предметом дидактики є цілісний процес освіти, який реалізується в різних організаційних формах за допомогою навчальних планів, відповідних навчальних матеріалів, різних методів та засобів навчання в умовах, активізуючих навчальну та творчу діяльність здобувачів вищої освіти. Практика навчання у вищій школі зазнала останнім часом серйозних змін, пов'язаних з Болонським процесом, переходом на рівневу освіту, розвитком інформатизації освітнього процесу, які відбуваються в теорії навчання у вищій школі. Всі принципи дидактики вищої школи, повинні ґрунтуватися на специфіці навчання в закладі вищої освіти. Має бути власне дидактичне осмислення, наповнення навчальної діяльності результатами міждисциплінарних досліджень – новими дидактичними феноменами. The subject of didactics is a holistic educational process, which is implementedin various organizational forms using curricula, appropriate educational materials, various methods and means of learning inconditions that activate the educational and creative activities of higher education applicants. The practice of higher education has recently under gone serious changes associated with the Bologna process, the transition to level education, the development of informatization of the educational process, which are taking place in the theory of higher education. All principles of higher education didactics should be based on the specifics of education in a higher education institution. It is necessary to have own didactic understanding, filling educational activities with the results of interdisciplinary research – new didactic phenomena.