Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Автор "Goncharova, Ye."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ How can we encourage adult learners to keep going and boost their confidence while studying english?(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Slipchenko, L.; Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Goncharova, Ye.; Vardanian, A.; Rozhenko, I.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Роженко, Інеса ВіталіївнаIn Ukraine, there is a significant increase in demand for improving English language skills as a means of interaction, exchange of experience, and learning. This applies not only to academics but also to society as a whole. PSMU plays an important role in developing and supporting initiatives and programs aimed not only at improving the current Eng lish language skills of teachers and students, but also at having a long-term, positive and sustainable impact on the teaching of English in the education system. This article explores the peculiarities of the teaching/learning process and provides practical advice on adult learning. В Україні спостерігається значне зростання попиту на вдосконалення навичок володіння англійською мовою як засобу взаємодії, обміну досвідом та навчання. Це стосується не тільки науковців, а також суспільства в цілому. ПДМУ відіграє важливу роль у розробці та підтримці ініціатив і програм, спрямованих не лише на покращення поточних навичок володіння англійською мовою викладачами та здобувачами вищої освіти, але й на довготривалий, позитивний та сталий вплив на викладання англійської мови в системі освіти. В даній статті було досліджено особливості процесу викладання/навчання та надання практичних порад щодо навчання дорослих.