Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір за Автор "Chekalina, N. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Симуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого»(Полтавський державний медичний університет м.Полтава, Україна, 2023-03) Петров, Євген Євгенович; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Сакевич, Вікторія Дмитрівна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Petrov, Ye. Ye.; Chekalina, N. I.; Ivanytskaya, T. A.; Sakevych, V. D; Borysova, Z. O.Протягом уже тривалого періоду часу традиційно провідна роль у підготовці майбутнього лікаря-клініциста надається «класичній» роботі «біля ліжка хворого». Але нині постало багато питань, які вирішити дуже складно, а іноді – й неможливо без пошуку новітніх технологій навчання. Серед останніх особливо треба виокремити симуляційне навчання. Симуляція – це імітація, моделювання, реалістичне відтворення процесу. Симуляція в медичній освіті – це сучасна технологія навчання й оцінки практичних навичок, умінь і знань, що заснована на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремої фізіологічної системи з використанням біологічних, механічних, електронних і віртуальних (комп’ютерних) моделей. Симуляційне навчання «набирає оберти» останніми роками. І на те є певні причини. Адже традиційна «класична» система медичного навчання, за спостереженнями науковців, не лише не забезпечує засвоєння специфічних практичних навичок, у тому числі щодо роботи з медичною технікою, а й не готує до роботи в команді, алгоритмізації дій при веденні пацієнта в умовах часових обмежень.Документ Удосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2023-03) Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Шуть, Світлана Володимирівна; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Боряк, Віктор Петрович; Trybrat, T. A.; Shut’, S. V.; Chekalina, N. I.; Boriak, V. P.Компетентнісний підхід передбачає спрямованість освітнього процесу на формування професійної компетентності майбутнього лікаря як інтегрованої характеристики, що охоплює знання, уміння, навички, особистісні якості, досвід діяльності й моделі поведінки, які має опанувати студент у процесі професійної підготовки.