Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 155
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні аспекти й актуальність викладання теми «Збудники анаеробних інфекцій» майбутнім парамедикам(Полтавський державний медичний університет, 2023) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина ПавлівнаВисвітлено методичні аспекти викладання, важливість і актуальність вивчення теми «Збудники анаеробних інфекцій. Мікробіологічна діагностика. Принципи профілактики і терапії» у межах освітньої компоненти «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» здобувачами вищої медичної освіти освітньо-професійної програми «Парамедик ». Під час розгляду теми майбутні фахівці-парамедики опановують систему необхідних знань, умінь і практичних навичок, необхідних для подальшої професійної діяльності в умовах воєнних реалій сьогодення.Документ Нові стандарти підготовки лікарів-стоматологів у інтернатурі(Полтавський державний медичний університет, 2023) Скрипников, Петро Миколайович; Марченко, Алла Володимирівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Гуржій, Олена ВікторівнаПредставлено нову модель інтернатури за спеціальністю «Стоматологія», її зміни, основні принципи, переваги. Особливу увагу приділено навчально-методичному забезпеченню виконання програми підготовки в інтернатурі.Документ Використання засобів наочності у викладанні патоморфології та секційного курсу(Полтавський державний медичний університет, 2023) Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Черняк, Валентина ВолодимирівнаПідвищення якості підготовки фахівців – головне завдання вищої медичної освіти, в якому велике значення мають фундаментальні дисципліни. Навчальний процес має спрямовуватися на становлення професійних компетенцій, що формують творче мислення, уміння використовувати інформацію з фундаментальних наук для розуміння клінічних дисциплін і опанування навичок установлення діагнозу. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини особливу увагу приділяє методичному оснащенню й показовості навчального процесу, що сприяє оптимізації теоретичної підготовки студентів і опануванню ними практичних навичок.Документ Інноваційні технології в організації навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2023) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Іленко, Наталія Миколаївна; Ніколішина, Елла Вячеславівна; Литовченко, Ірина Юріївна; Іленко-Лобач, Наталія ВолодимирівнаВимога переходу до інноваційної освіти зумовлена закономірностями функціонування інформаційного суспільства. У статті висвітлено інноваційні технології, які впроваджуються в освітній процес на кафедрі терапевтичної стоматології задля забезпечення якісної підготовки фахівців.Документ Модульно-рейтингові технології навчання в студентів закладів вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2023) Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Журавльова, Аліна ОлексіївнаОхарактеризовано використання нових технологій розширення сфер самостійної пізнавальної діяльності студентів; зростання обсягу наукової інформації, тісний зв'язок між навчальними дисциплінами, достатнє забезпечення студентів навчально-методичною і науковою літературоюДокумент Упровадження інтерактивних технологій навчання лікарів-інтернів як метод інтеграції в міжнародний освітній простір(Полтавський державний медичний університет, 2023) Скрипнікова, Таїса Петрівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Тимошенко, Юлія Володимирівна; Хавалкіна, Людмила МихайлівнаНавчання за своєю сутністю – це створення умов для розвитку особистості, тому воно є розвивальним і особистісно орієнтованим. Інтерактивні технології як різновид активних методів навчання найбільше відповідають особистісно орієнтованому підходу.Документ Досвід використання активних методів навчання при вивченні педіатричних дисциплін(Полтавський державний медичний університет, 2023) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Чернявська, Юлія Ігорівна; Жук, Людмила Анатоліївна; Соловйова, Галина ОлексіївнаВисвітлено основні аспекти формування комунікативної компетенції шляхом використання активних методів навчання при вивченні педіатричних дисциплін у сучасних умовах. Особливу увагу приділено використанню рольових ігор різних типів – моделювання ситуацій фахової субординації та лікувально-діагностичного процесу в педіатрії.Документ Формування мовної компетентності як складової професійної підготовки здобувачів освіти спеціальності «Біологія»(Полтавський державний медичний університет, 2023) Юфименко, Вікторія Георгіївна; Курило, Валерія ОлександрівнаВизначено та обґрунтувано роль ОК «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні мовної особистості сучасного фахівця на основі теоретичного та практичного аналізів викладання курсу здобувачам освіти ОПП Біологія; проаналізовано шляхи, методи, прийоми й технології оволодіння фаховою мовою майбутніми науковцями біологами.Документ Активний спільний підхід до навичок вивчення варіабельності серцевого ритму студентів-медиків особливості медичної освіти в епоху постмодернізму (історико-філософський аналіз)(Полтавський державний медичний університет, 2023) Зінченко, Наталія Олександрівна; Дубініна, Віра ОлександрівнаПрогресивні геополітичні й суспільно-економічні процеси вимагають невідкладного вирішення. Медицина є однією зі складових ланок розвитку держави й національного здоров’я. Медична освіта одна з перших відчуває на собі суспільні зміни й настрої. Трансцендентість, трансформація і модифікація епохи постмодернізму потребують радикальніших змін перш за все в освітньому процесі. Історико-філософський аналіз демонструє єднання загальносуспільних і освітніх проблем сьогодення.Документ Сучасні тенденції розвитку дистанційного навчання(Полтавський державний медичний університет, 2023) Бойченко, Ольга Миколаївна; Мошель, Тетяна МиколаївнаДистанційне навчання в умовах воєнного часу розглядається науковцями як одна з форм організації навчального процесу. Завдяки сучасним технологіям на кафедрі терапевтичної стоматології впроваджено доступ до навчальних матеріалів, створено різні розділи за темами занять, тестові завдання й ситуаційні задачі, що дає можливість студенту самостійно засвоїти частину матеріалу.Документ Комплексний підхід до викладання теми «Надниркові залози» на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2023) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Борута, Наталія Володимирівна; Стецук, Євген Валерійович; Пелипенко, Лариса Борисівна; Вільхова, Олена Вікторівна; Скотаренко, Тетяна Анатоліївна; Волошина, Олена ВалеріївнаСучасна модель лікаря відображає ступінь його фаховості й готовності до виконання професійних обов’язків, тому розробка нових і вдосконалення чинних технологій навчання дозволять привести у відповідність якість навчальної діяльності кафедр медичних ЗВО і підвищить рівень професійної компетентності майбутніх фахівцівДокумент Елементи дистанційної освіти як інноваційна форма навчання у вищій школі(Полтавський державний медичний університет, 2023) Шевченко, Олена МиколаївнаВисвітлено причини виникнення, основні форми організації, необхідні засоби, сферу застосування, переваги й недоліки дистанційної освіти як інноваційної форми навчання у вищій школі. Дистанційна освіта відкриває здобувачам вищої освіти доступ до додаткових джерел інформації, підвищує ефективність позааудиторної самостійної роботи, дає можливість творчості, формування й закріплення різноманітних професійних компетенцій. Викладачам вищої школи дистанційне навчання дозволяє реалізувати принципово нові форми й методи навчання.Документ Провідні аспекти формування цифрової компетенції викладачів ПДМУ(Полтавський державний медичний університет, 2023) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Бублій, Тетяна Дмитрівна; Петрушанко, Володимир МиколайовичСтаття присвячена аналізу й пошукам провідних аспектів формування цифрової компетентності сучасних науковців, педагогів і керівників для роботи в нових умовах. Використання широкого спектра можливостей інноваційних цифрових технологій дозволить індивідуалізувати навчальний процес і спонукає до критичного мислення й пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти.Документ Обґрунтування актуальності вивчення основ моніторингу й оцінювання в підготовці магістрів громадського здоров'я(Полтавський державний медичний університет, 2023) Голованова, Ірина Анатоліївна; Краснова, Оксана Іванівна; Ляхова, Наталія Олександрівна; Плужнікова, Тетяна ВладиславівнаРозглянуто особливості підготовки магістрів громадського здоров'я. Одним із головних під час підготовки магістрів є вивчення основ моніторингу й оцінювання. Ці знання будуть необхідні в аналізі й оцінюванні послуг у громадському здоров'ї, у порівнянні інформації щодо завдань і результатів моніторингових досліджень.Документ Техніка «flipped classroom» у закладі вищої медичної освіти: потенціал і проблеми впровадження(Полтавський державний медичний університет, 2023) Ткаченко, Павло Іванович; Резвіна, Катерина Юріївна; Лохматова, Наталія Михайлівна; Білоконь, Сергій Олександрович; Доленко, Ольга Борисівна; Попело, Юлія Вікторівна; Дубровіна, Олена ВіталіївнаПеревернуте навчання – це цілеспрямований процес організації діяльності здобувачів, який охоплює позааудиторну самостійну роботу з використанням онлайн-курсів і наступне аудиторне інтерактивне навчальне заняття спрямоване на застосування засвоєних знань, формування когнітивних і практичних умінь і компетенцій.Документ Доцільність упровадження курсу «Основи здоров’я» в освітній процес навчально-наукового центру з підготовки іноземних здобувачів(Полтавський державний медичний університет, 2023) Савицька, Тетяна Володимирівна; Горбенко, Євгенія Валеріївна; Маджар, Наталія МиколаївнаВисвітлено питання доцільності введення в навчальний план навчально-наукового центру ознайомчого курсу «Основи здоров'я». Розглядаються мета, завдання, матеріали і прогнозовані результати впровадження нової дисципліни. Обґрунтовано актуальність і необхідність формування відповідальності здобувачів за здоров’я своє й оточення.Документ Інноваційні методи навчання і викладання в практичній діяльності для підготовки майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2023) Баштан, Володимир Петрович; Гагал, Олександр Володимирович; Муковоз, Оксана Євгенівна; Яковенко, Лілія ДмитрівнаСучасні обставини диктують нові правила методів навчання і викладання. Розглянуто нюанси дистанційного навчання і його роль у викладанні навчального матеріалу для майбутніх лікарів.Документ Технологія візуалізації в практиці навчання іноземних здобувачів освіти(Полтавський державний медичний університет, 2023) Богиня, Лариса Викторовна; Кушпіль, Наталія Олександрівна; Овчаренко, Оксана ВасилівнаРозглянуто окремі форми візуалізації навчального матеріалу, описано можливості застосування навчальних презентацій, ментальних карт, хмар тегів, елементів скрайбінгу в навчанні іноземних громадян на початковому етапі.Документ Інтеграція навчального процесу кафедри ортодонтії в міжнародний освітній простір(Полтавський державний медичний університет, 2023) Трофименко, Марина Вікторівна; Ляховська, Анастасія Віталіївна; Воронкова, Ганна Володимирівна; Білоус, Алевтина МиколаївнаІнтеграція навчального процесу кафедри ортодонтії в міжнародний освітній простір стала невід’ємною складовою сучасного освітнього процесу в Полтавському державному медичному університеті. Пріоритетний напрям - максимально можливе залучення всіх учасників освітнього процесу до міжнародних заходів різних рівнів у ролі слухачів чи спікерів і подальше втілення здобутих знань у повсякденну практику з метою оптимізації навчальногоДокумент Проблеми і перспективи дистанційного навчання у вищій медичній школі(Полтавський державний медичний університет, 2023) Саричев, Леонід Петрович; Савченко, Роман Борисович; Саричев, Ярослав Володимирович; Сухомлин, Сергій Адольфович; Супруненко, Сергій МиколайовичПроаналізовано проблеми дистанційного навчання у вищій медичній школі, запропоновано перспективні підходи до підготовки здобувачів вищої освіти як стратегічного напряму розвитку медичної науки. Проведено аналіз найважливіших передумов успішного переходу на дистанцйні форми навчання (наявність освітніх інтер- нет-ресурсів, можливості використання мобільних пристроїв, вивчення досвіду online-навчання).