Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки за Автор "Korpan, A. S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системна медицина й запровадження валеологічних компетенцій як головні тренди сучасної медичної освіти й шляхи подолання неінфекційних захворювань(Полтавський державний медичний університет, 2022-03) Потяженко, Максим Макарович; Невойт, Ганна Володимирівна; Кітура, Оксана Євгенівна; Соколюк, Ніна Людвігівна; Люлька, Надія Олександрівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Корпан, Ангеліна Сергіївна; Potiazhenko, М. М.; Nevoiyt, G. V.; Kitura, O. Ye.; Sokolyuk, N. L.; Lyulka, N. O.; Nastroga, Т. V.; Korpan, A. S.Висвітлено питання необхідності інтеграції сучасних фундаментальних знань у медичну науку зі створенням універсуму наукового знання – системної медицини. Наведено результати виконаної роботи в цьому напрямі кафедри внутрішніх хвороб і медицини невідкладних станів Полтавського державного медичного університету. Актуалізовано питання необхідності формування валеологічних компетенцій у лікарів.Освещены вопросы необходимости интеграции современных фундаментальных знаний в медицинскую науку с созданием универсума научного знания – системной медицины. Приведены результаты проделанной работы в этом направлении кафедры внутренних болезней и медицины неотложных состояний Полтавского государственного медицинского университета. Актуализирован вопрос необходимости формирования валеологических компетенций у врачей.Документ Удосконалення інноваційних технологій у медичній освіті – база реформування системи охорони здоров’я держави(Полтава: ТОВ «АСМІ», 2022-03-24) Потяженко, Максим Макарович; Соколюк, Ніна Людвігівна; Люлька, Надія Олександрівна; Кітура, Оксана Євгенівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Корпан, Ангеліна Сергіївна; Potiazhenko, М. М.; Sokolyuc, N. L.; Lyulka, N. О.; Кitura, O. Ye.; Nastroga, T. V.; Nevoyt, G. V.; Korpan, A. S.Підготовка лікаря-професіонала – це багатоступеневий процес, який проходить додипломний і післядипломний етапи становлення. Розглянуто особливості навчання в інтернатурі з використанням інтерактивних, дистанційних форм навчання в умовах сьогодення й перспективи навчання в інтернатурі з 2022 року.Подготовка врача-профессионала – это многоступенчатый процесс, проходящий додипломный и последипломный этапы становления. Рассмотрены особенности обучения в интернатуре с использованием интерактивных, дистанционных форм обучения в условиях и перспективы обучения в интернатуре с 2022 года.