Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bilanov, O. S."

Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Axiological dimensions of medical deontology in pediatric surgery
    (ТОВ «Група компаній Мед Експерт», м. Київ, Україна, 2023) Dubinina, V. O.; Ksonz, I. V.; Bilash, S. M.; Abyzova, L. V. ; Bilanov, O. S.; Ksonz, V. I.; Дубініна, Віра Олександрівна; Ксьонз, Ігор Володимирович; Білаш, Сергій Михайлович; Абизова, Лариса Віталіївна; Біланов, Олег Сергійович; Ксьонз, Володимир Ігорович
    Philosophy and axiology constitute the worldview and methodological basis of medical deontolo gy, particularly in surgery. The genesis of knowledge about moral and ethical principles and the professional duty of a pediatric surgeon is presented in the form of a logical chain: philosophy – axiology – deontology – medical deontology – deontology in surgery – deontology in pediatric surgery. The process of forming the deontological competence of medical professionals in pediatric surgery will be successful if the organization of deontological training for future healthcare providers is based on principles of humanism, in compliance with the requirements of the social environment, and implemented in the educational process through a productive mechanism. No conflict of interests was declared by the authors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Development of general and professional competences of future healthcare professionals through the implementation of training in the educational process
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Andreyko, S. S.; Svintsytska, N. L.; Bilash, V. P.; Bilanov, O. S.; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина Павлівна; Біланов, Олег Сергійович
    The article considers the relevance and effectiveness of training in the educational process for students in the field of Knowledge 22 Healthcare to form general and professional competencies. During the training, informal, relaxed communication is created, which opens up many options for students to develop and solve the problem for which they have gathered. Trainings fight against passivity among students and generate interest in them. It is associated with non-material motivation and can be an impetus for enthusiasm, the desire for discovery, and the search for the root causes of pathologies and radical changes in medicine. They are considered to be an encouragement and an educational breakthrough because, at low cost, they benefit education, medicine, and society in general. The subtleties and nuances that the future medical elite learn from them allow them to maintain energy and professional endurance. Training plays an important role in the professional development of practising doctors, and postgraduate students who are expanding the boundaries of knowledge for medicine also need it. It naturally joins the stream of lifelong learning, which has been chosen as the slogan of modern scientists and personalities who want to improve themselves throughout their lives, hold respected positions and be an unquestionable role model.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Use of health-preserving features of learning in the context of optimization and improvement of edagogical management in higher medical education
    (Полтавський державний медичний університет, 2022) Bilash, V. P.; Svintsytska, N. L.; Bilash, S. M.; Pronina, O. M.; Bilanov, O. S.; Oliinichenko, Ya. O.; Tkachenko, O. T.; Білаш, Валентина Павлівна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Сергій Михайлович; Проніна, Олена Миколаївна; Біланов, Олег Сергійович; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Ткаченко, О. Т.
    One of the essential issues of today is the problem of human health. Any modern society, any state, puts the issues of preserving health, psychological comfort, long-term working capacity, and reproduction of healthy offspring first. Taking care of one’s health, tempering, rational nutrition, absence of bad habits, the ability to be sociable, beneficial for loved ones, friends, and society – all this in a complex makes up each person’s lifestyle. Each person’s lifestyle will always be relevant, which is essential in ensuring health. However, only the person himself can improve the condition of his body. The structure of the way of life is defined in those relations of subordination and coordination in which there are different life activities. It is manifested in the share of time spent on them, in what types of life activities a person spends his free time on, and which kinds of it he prefers in situations where a choice is impossible. If the way of life does not contain creative types of life, then its level decreases. Health is a person’s qualitative characteristic and contributes to achieving many goals. The contradiction between the achievement of material well-being and the need to be healthy is resolved by improving the objective conditions of human life. The attitude towards a healthy lifestyle of student youth is determined by objective circumstances, including education and training. It manifests itself in actions and deeds concerning factors affecting physical and mental well-being. One primary means of preserving health, physical activity, and the optimal psychophysical state of student youth is leading a healthy lifestyle, which includes giving up bad habits, adequate physical training, physical self-education, nutrition culture, and observing a daily routine. Adherence to these components is essential for maintaining student youth’s health and is one of the key factors contributing to their successful studies in institutions of higher medical education
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Ефективність використання інтерактивних технологій при вивченні іноземними студентами соціально-гуманітарних дисциплін
    (Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015) Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.
    Якісна освіта іноземних студентів в Україні – вимога сучасності, яка потребує перегляду методів і форм роботи, а також принципів, підходів до їх навчання та виховання. Мета статті – теоретич- не обгрунтування ефективності інтерактивного навчання іноземних студентів медичного вузу при вивченні суспільних дисциплін. Навчання іноземних громадян має свої особливості, при яких не- обхідно враховувати мовний бар'єр, рівень культури, національні традиції, а також світогляд і ви- ховання. Тому пошук викладачами ефективних методів і засобів навчання, в тому числі інтеракти- вних, є однією з умов підвищення якості освіти, що в свою чергу підвищить рейтинг нашої країни в світовій системі освіти. ; Качественное образование иностранных студентов в Украине – современное требование, которое требует перестройки методов и форм работы, а также принципов, подходов к их обучению и воспита- нию. Цель статьи – теоретическое обоснование эффективности интерактивного обучения иностран- ных студентов медицинского вуза при изучении общественных дисциплин. Обучение иностранных граждан имеет свои особенности, при которых необходимо учитывать языковой барьер, уровень культуры, национальные традиции, а также мировоззрение и воспитание. Поэтому, поиск преподава- телями эффективных методов и способов обучения, в том числе интерактивных, является одним из условий повышения качества образования, что в свою очередь повысит рейтинг нашей страны в ми- ровой системе образования. ; High-quality training of foreign students in Ukraine is a current requirement, which demands the restructuring the methods and forms of education activities as well as the principles and approaches to their training and education. The purpose of this article is to provide theoretical substantiation of efficiency of interactive teaching social sciences for foreign medical students. Training of foreign citizens has its own peculiarities that have to be considered as the language barrier, the culture, national traditions, as well as the outlook and upbringing. Therefore, the search for effective educational strategies and teaching techniques, including interactive, is one of preconditions for improving the quality of education, which in turn will contribute the rating of our country in the global education system.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Збереження здоров’я підростаючого покоління як пріоритетне завдання
    (МОН України, ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2021) Біланов, Олег Сергійович; Звягольська, Ірина Володимирівна; Литовка, Володимир Вікторович; Биланов, Олег Сергеевич; Звягольская, Ирина Владимировна; Литовка, Владимир Викторович; Bilanov, O. S.; Zvyagolska, I. V.; Lytovka, V. V.
    У збірник включено тези доповідей науковців, спеціалістів у галузі методики фізичного виховання та спорту, студентів, магістрантів та аспірантів. Розглянуто актуальні проблеми фізичного виховання, розвитку організму спортсмена, його морфо-функціональних та техніко-тактичних характеристик. Акцент зроблено на фактори росту спортивних показників та критерії відбору і дозування навантаження у конкретних видах спортивної діяльності. Особлива увага приділяється питанням інвалідного спорту та фізичної реабілітації.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Ключова роль та значення профілактичної медицини у сучасних реаліях сьогодення
    (МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, 2021) Свінцицька, Наталія Леонідівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Біланов, Олег Сергійович; Білаш, Валентина Павлівна; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Бобух, Валерия Валериевна; Биланов, Олег Сергеевич; Билаш, Валентина Павловна; Svintsytska, N. L.; Bobukh, V. V.; Bilanov, O. S.; Bilash, V. P.
    В розвинених країнах світу все більше уваги приділяється превентивній медицині. Україна теж не стоїть осторонь, і саме профілактика і рання діагностика стають ключовими в національній галузі охорониздоров’я. Мета нашої роботи полягає в дослідженні сутності превентивної (профілактичної) медицини, ролі в ній сімейних лікарів та держави в цілому. В даному дослідженні нами використовувався метод критичного аналізу наукової та методичноїлітератури. На першому етапі було проведено збір інформації, а також вивчення джерел; на другому – систематизація зібраної інформації; на третьому – перевірка отриманих результатів. Сфера застосування результатів дослідження – галузь охорони здоров’я: теоретична медицина, практична медицина, доказова медицина та медична освіта. Результати роботи. Сутність профілактичної медицини полягає в попередженні, зниженні ризику розвитку відхилень у стані здоров’я людини, запобіганні виникненню або уповільненню прогресування хвороб та зменшення їхніх тяжких наслідків. Вагому роль в розвитку профілактичної медицини відіграють сімейні лікарі. Профілактична спрямованість – найважливіший принцип сімейної медицини. Курс державної політики України спрямований на всебічне сприяння індивідуальному і суспільному здоров’ю. Нова політика держави повинна узагальнити накопичений досвід та сформулювати новий підхід до збереження здоров’я. Висновки. Профілактична медицина продовжує розвиватися, вона спонукає людство шукати оптимальні юридичні, філософські, економічні, соціально-культурні та науково-медичні новації для захисту здоров’я. Позитивна концепція передбачає, що воно має фізичну, психічно-нервову та поведінкову складові – стає інструментарієм до самореалізації, самоактуалізації людини та її задоволення від біологічного існування, суспільного буття. Варто створювати як у світовому масштабі так і в Україні доступні та відкриті центри здоров’я, де б першочерговою вважалася саме профілактика патологій. При підтримці уряду та ЗМІ вони змогли б похитнути громадську думку, розгортати санітарно-протиепідемічні проекти, зокрема, націлені на подолання коронавірусної інфекції. Мотивований та належно забезпечений медперсонал гарантує дієвість профілактичної медицини, як багатообіцяючого, а колись і провідного відгалуження медичних знань і вмінь.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Модернізація вищої школи України в сучасних умовах
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.
    У статті проаналізовано доцільність модернізації вищої школи України на сучасному етапі. Проведено ретроспективний аналіз поняття «педагогічна інновація» та «педагогічна технологія». Виділено структурні елементи реалізації та ефективності впровадження інноваційних технологій у вищій школі. ; В статье проанализирована целесообразность модернизации высшей школы Украины на современном этапе. Проведен ретроспективный анализ понятия «педагогическая инновация» и «педагогическая технология». Выделены структурные элементы реализации и эффективности внедрения инновационных технологий в высшей школе. ; The article analyzes the feasibility of modernization of the higher school of Ukraine at the present stage. A retrospective analysis of the concept of "pedagogical innovation" and "pedagogical technology". Selected structural elements of the implementation and effectiveness of implementing innovative technologies in higher education.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Національне законодавство та уявлення про здоров’я та хворобу
    (Видавництво "Гілея", 2018) Біланов, Олег Сергійович; Bilanov, O. S.
    Проаналізовано феномен здоров’я та хвороби. Розглянуто нормативно– правове забезпечення прав людини у сфері медичної діяльності. Стаття має на меті теоретичний аналіз сутності понять здоров’я та хвороби, дослідження сучасної законодавчої бази, що регламентує діяльність національної системи охорони здоров’я України. Основні висновки: здоров’я людини є найважливішим чинником соціокультурного розвитку і в той же час само залежить від соціальних умов, в яких опредмечена його родова сутність. Без здоров’я неможливе відчуття повноти людського життя, оптимальне задоволення психофізіологічних, економічних і духовних потреб. Проблема збереження здоров’я є складною, важливою і актуальною в сучасних умовах. В умовах формування правової соціальної держави реалізація політики, що спрямована на охорону здоров’я населення і реформування системи охорони здоров’я, можлива лише шляхом прийняття належної нормативно– правової бази ; ; The article analyzes the phenomena of health and disease. The normative and legal provision of human rights in the field of medical profession has been considered. The article is aimed at theoretical analysis of the essence of the concepts of health and disease, research of the modern legislative framework that regulates the activity of national healthcare system of Ukraine. The major conclusions: human health is the most important factor in socio– cultural development and at the same time, it depends on the social conditions in which its generic nature is objectified. Without health, it is impossible to feel the fullness of human life, to achieve the optimal satisfaction of psycho–physiological and economic needs. Health is a rather complicated subject for scientific analysis. In conditions of developing a law–governed social state, the implementation of the state policy aimed at protecting health of the population and reforming the health care system is possible only through the adoption of an appropriate legal and regulatory framework.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Особливості укладення договору сурогатного материнства
    (Видавничий дім «Гельветика», 2022) Біланов, Олег Сергійович; Bilanov, O. S.
    Технологічний прогрес у сфері медичних технологій, інституту сурогатного материнства, в якому важливу роль відіграє домовленість між учасниками правовідносин, безмовно має юридичні наслідки. Правові наслідки народження дитини за договором сурогатного материнства суттєво впливають не лише на права сторін цього договору, але і стосуються прав та інтересів самої дитини. У нашому дослідженні розглядається зміст та суть договору сурогатного материнства, визначається його правова характеристика. В результаті вивчення суб’єктного складу правовідносин визначено, що для цивільно-правових відносин сурогатного материнства є характерний традиційний склад, а саме: об’єкт, суб’єкт та зміст. Визначено, що об’єктом є комплекс послуг, суб’єктами є учасники цих послуг, змістом визначаються права та обов’язки. Об’єктами у правовідносинах сурогатного материнства будуть послуги, що надаються під час усього процесу. Суб’єктами автор визначає: біологічних батьків, сурогатну матір та медичний заклад. Звертається увага, що чоловік сурогатної матері не є учасником правовідносин сурогатного материнства та не може бути стороною відповідного договору. Проаналізовано наукові підходи вчених до визначення правової природи досліджуваного виду договору. Зроблено висновок, що договір сурогатного материнства можна характеризувати як договір з фідуціарною умовою, оскільки правовідносини ґрунтуються на певних елементах довіри, що полягає у специфіці виконання сторонами їхніх зобов’язань.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Роль філософської думки у становленні медицини
    (©2021 Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” ®, ©2021 BoScience Publisher ®, 2021) Каценко, Андрій Любославович; Устенко, Роман Леонідович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Гринь, Володимир Григорович; Біланов, Олег Сергійович; Устенко, Роман Леонидович; Каценко, Андрей Любославович; Katsenko, A. L.; Ustenko, R. L.; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Svintsitska, N. L.; Гринь, Владимир Григорьевич; Hryn, V. H.; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.
    Без постійної опори на філософську доктрину – загальну методологію науки (дослідження з філософської антропології, свідомості, проблем пізнавальної діяльності тощо) практично неможливо з розрізнених фактів створити єдину теоретичну базу сучасної медицини. Вирішити це завдання можна тільки через «синтез філософського і медичного знання, на основі інтерпретації фактичного матеріалу медичної науки з позицій і через призму філософського знання», що є прерогативою і призначенням філософії медицини.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування культури здоров’я майбутніх медичних працівників
    (Kyoto, Japan. Японія - 2020, 2020-12) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Біланов, Олег Сергійович; Андрейко, Светлана Станиславовна; Биланова, Лариса Павловна; Бобух, Валерия Валериевна; Биланов, Олег Сергеевич; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Bilanov, O. S.
    Розглядається питання формування культури здоров’я, як процесу набуття людиною необхідних знань, вмінь, навичок та цілеспрямованої роботи над собою, виховання медичного працівника з високим рівнем культури здоров’я. Проаналізовано складові культури здоров’я, процес опанування культурою здоров’я та формування культури здоров’я.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Філософська концепція ідеї університету
    (Українська медична стоматологічна академія, 2018) Дубініна, Віра Олександрівна; Біланов, Олег Сергійович; Дубинина, Вера Александровна; Биланов, Олег Сергеевич; Dubinina, V. O.; Bilanov, O. S.
    Феномен освіти як інституційна основа гуманітарного знання є характерною ознакою сучасності. Саме в такій якості філософська думка виявляє власну еврістичність і пропонує альтернативні підходи до вирішення проблем, викликаних розвитком світової цивілізації, які професійне наукове мислення бачить лише як сукупність окремих, «спеціальних» аспектів, позбавлених цілісності. Однак використання філософських категорій в аналітиці реалій освітнього процесу залежить від рівня парадигмальності сучасного філософування, характер якого визначається глибиною історико-філософського обґрунтування концепту вищої освіти. Узагальнення історичного випадку філософування, спрямованого на концептуалізацію навчальної та виховної діяльності людини, є пріори- тетним завданням сучасної науки, рішення якого дозволить утворити якісно нову основу для ідентифікації та оцінки концепцій інституціоналізації і реформування системи вищої освіти, розширити її семантичний горизонт, виявити філософські передумови актуальних освітніх практик, спроектувати можливість формування нової освітянської спільноти. У даній статті розглядається ідея університету як найбільш яскраво вираженого феномену в рамках концептуалізації освіти. Мета дослідження – виявити історико-філософські закономірності становлення концепту освіти у вищій школі. Висновки дослідження можуть бути асимільовані сучасною педагогічною думкою для пошуку оптимальних шляхів побудови освітніх практик у вищій медичній школі. Феномен образования в качестве институциональной основы гуманитарного знания является характерным признаком современности. Именно в таком качестве философская мысль обнаруживает собственную эвристичность и предлагает альтернативные подходы к решению проблем, вызванных развитием мировой цивилизации, которые профессиональное научное мышление видит лишь как со- вокупность отдельных, «специальных» аспектов, лишенных целостности. Однако использование философских категорий в аналитике реалий образовательного процесса зависит от уровня парадигмальности современного философствования, характер которого определяется глубиной историкофилософского обоснования концепта образования. Обобщение исторической судьбы философство- вания, направленного на концептуализацию учебной и воспитательной деятельности человека, является приоритетным заданием современной науки, решение которого позволит образовать качественно новую основу для идентификации и оценки концепций институционализации и реформирования системы образования, расширить ее семантический горизонт, обнаружить философские предпосылки актуальных образовательных практик, спроектировать возможность формирования нового просветительского сообщества. В данной статье рассматривается идея университета как наиболее ярко выраженного феномена в рамках концептуализации образования. Цель исследования - выявить историко-философские закономерности становления концепта образования в высшей школе. Выводы исследования могут быть ассимилированы современной педагогической мыслью для поиска оптимальных путей построения образовательных практик в высшей медицинской школе. The phenomenon of education as the institutional basis of humanitarian knowledge is one of the main features of modernity. It is in this capacity philosophical thought reveals its own heuristics and offers alternative approaches to solving problems caused by the development of world civilization, which professional scientific thinking sees only as a set of separate, "special" aspects, devoid of integrity. The orientation towards the search for universal principles of the existence of man, the semantic and value constants of social being, is the "competitive advantage" of the philosophical way of understanding the contradictions of the modern general cultural process, which, in fact, is almost the only link connecting natural scientific approach and humanitarian idealism. However, the use of philosophical categories in the analysis of the realities of the educational process depends on the level of paradigm of modern philosophizing, the nature of which is determined by the depth of the historical and philosophical justification of the concept of education. The generalization of the historical destiny of philosophizing aimed at the conceptualization of human education and educational activities is a priority task of modern science, the solution of which will enable to form a new basis for identifying and evaluating the concepts of institutionalization and reforming the education system, to widen its semantic horizon, to discover the philosophical prerequisites of current educational practices and to design the possibility to build up a new educational community. This article considers the idea of university as the most pronounced phenomenon within the conceptualization of education. We can suggest that it is the European university, which is the embodiment of the concept of education, the quintessence of academic and civil freedom and a pure, impartial search for truth. The purpose of the research is to reveal the historical and philosophical laws of the formation of the concept of learning through higher education. The findings of the research can be assimilated by the modern pedagogical thought which will help looking for optimal ways of constructing educational practices in the higher medical school.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Філософсько-правові проблеми хоспісної і паліативної допомоги в Україні
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.
    Розвинення вітчизняної мережі паліативної та хоспісної допомоги має особливе значення в сучасних реаліях, коли кількість невиліковно хворих пацієнтів постійно зростає. За оцінками експертів, в Україні щорічно потребують паліативної допомоги — близько півмільйона інкурабельних хворих. Філософія паліативної допомоги - якомога краща якість життя важкохворої людини, а правові ас- пекти - захист її особистісних і громадянських прав. В Україні робляться тільки перші кроки в на- прямку створення державної системи підготовки медичних і соціальних фахівців, які надають палі- ативну допомогу. Вітчизняне законодавство потребує подальшого реформування у галузі охорони здоров’я, в тому числі і паліативно-хоспісній допомозі. ; Развитие отечественной системы паллиативной и хосписной помощи имеет особенное значение в современных реалиях, когда количество неизлечимых больных постоянно увеличивается. За оценка- ми експертов, в Украине каждый год почти полмиллиона инкурабельных больных нуждаются в хоспи- сно-паллиативной помощи. Философия паллиативной помощи – как можно лучшее качество жизни больного человека, а правовые аспекты - защита личностных и гражданских прав инкурабельных бо- льных. К сожалению, сегодня, когда медицина достигла небывалых высот, такая важная отрасль ме- дико-социальной работы, как паллиативная помощь, отошла на второй план. В Украине делаются то- лько первые шаги в направлении создания государственной системы подготовки медицинских и со- циальных специалистов, способных оказать паллиативную помощь. Отечественное законодательство требует дальнейших реформ в такой важной отрасли, как охрана здоровья, в том числе и паллиатив- но-хосписной помощи. ; The development of the national system of palliative and hospice care is of particular importance in today’s realities, when the number of incurable patients is constantly increasing. According to the expert estimates, every year in Ukraine nearly a half of a million incurable patients need hospice and palliative care. The philosophy of palliative care is to provide the best possible quality of life of the sick persons, and the legal aspects is aimed at protecting personal and civil rights of incurable patients. Medicine has reached unprecedented heights, but such an important branch of medical and social work as palliative care is on the background. Ukraine has just start stepping towards the development of state system of training for health and social professionals able to provide palliative care. Domestic legislation requires further reforms in such important sectors as health care, including palliative and hospice care.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Історія філософії
    (Видавець та виготівник: ПП «Дивосвіт»., 2018) Салій, Анатолій Володимирович; Салий, Анатолий Владимирович; Saliy, A. V.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, N. A.; Біланов, Олег Сергійович; Биланов, Олег Сергеевич; Bilanov, O. S.
    Цей навчальний посібник підготовлений відповідно до вимог навчальної програми. Представлений матеріал дасть можли вість студентам не тільки вивчати філософію, але і використо вувати його для самостійної роботи. Слід звернути увагу, що в доповненому матеріалі висвітлюються найновіші підходи до тих чи інших проблем, особливу увагу зосереджено на епосі пост модернізму. На відміну від інших подібних праць, посібник має форму нарису, містить стислу, але змістовну за обсягом істо рію філософії. Посібник буде корисним не тільки студентам ви щих медичних навчальних закладів III– IV рівнів акредитації, а й аспірантам, викладачам та всім, хто переймається пробле мами розвитку філософії. Сподіваємося, що викладений матері ал може стати імпульсом для подальших самостійних заглиб лень у безмежне море світової філософської думки.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок