Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Efendiieva, S."

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Acronyms in medical terminology: balancing efficiency and clarity in healthcare communication
    (Полтавський державний медичний університет, 2023-05) Strakozhko, I.; Efendiieva, S.; Ефендієва, Світлана Миколаївна
    У науковій праці досліджуються абревіатури, які являють собою самостійні терміни і збагачують термінологічну систему англійської мови. Відомо, що лише половина всіх абревіатур та скорочень, які використовуються лікарями однієї спеціальності, правильно розуміється фахівцями інших галузей медицини. Сформульована мета дослідження вимагає проаналізувати закономірності, тенденції, проблеми, адекватного перекладу медичних абревіатур, що потребує наявності спеціальних знань і підвищеної уваги.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Integration of digital learning platforms and tools for teaching medical and dental English online
    ("Dimitrie Cantemir" Christian University (Bucharest, Romania), 2020) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Morokhovets, H.; Znamenska, I.; Efendiieva, S.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Мороховець, Галина Юріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна
    The article examines the benefits of using the online resources at a medical University in the process of teaching English for Professional Purposes to undergraduates and English for Academic Purposes to PhD students. This paper aims to analyze the effectiveness of integrating different e-platforms in the context of teaching medical and dental English online. The authors demonstrate their experience in applying Kahoot! and combining it with other digital learning platforms (e.g., massive open online courses at FutureLearn, Coursera, etc.) and communication tools (such as Remind, Google Classroom, Google Meet, Skype, Microsoft Teams, Zoom, and Cisco Webex). This integration provides a feasible ground for delivering lectures and practical sessions during the COVID-19 lockdown. The proposed array of e-platforms and tools is capable of enhancing the terminological competence of specialists in the field of medicine and health care, as well as the communication skills necessary for successful international communication and cooperation.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Peculiarities of discussion-based learning and teaching for medical students
    (Полтавський державний медичний університет, 2023-05) Slipchenko, L.; Bieliaieva, O.; Efendiieva, S.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна
    The given paper is intended to be a practical guide to understanding and practicing discussion-based teaching. While there are no ready-made prescriptions or formulas that can guarantee an effective discussion, a careful and thorough study of the principles of discussion-based teaching can greatly increase students’ chances of success. Based on direction of communication, the following paper highlights two types of conversation. Debate as a competitive, two-way conversation aims to win an argument or convince someone, such as the other participant or third party observers. Dialogue as a cooperative, twoway conversation focuses on exchanging information and building relationships with one another
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Professional and Pedagogical Competence of a Lecturer at a Medical University: Problems and Ways of Development
    (Faculty of Pedagogy, Vilnius University of Applied Sciences, LITHUANIA, 2023-02-26) Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Slipchenko, L.; Efendiieva, S.; Havrylieva, K.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Reading skills in the course of preparing medical students to the English language proficiency test: KROK 1. Medicine
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.; Rozhenko, I.; Slipchenko, L.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сліпченко, Лариса Борисівна
    Стаття присвячена удосконаленню навичок читання під час підготовки до єдиного державного іспиту «Крок 1. Медицина» англійською мовою. У роботі представлені різні типи практичних завдань і тренувальних вправ, які сприяють ефективному засвоєнню медичної термінології та полегшують розуміння необхідного лексичного матеріалу. This paper is devoted to the improvement of reading skills in preparation for the English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine. The work presents a variety of practical tasks and training exercises that facilitate the effective learning of medical terminology and the understanding of the necessary lexical material.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    The Biographies of 20th-Century U.S. Physician-Writers as an Educational Resource for Medical Students
    (Joint Ukrainian-Romanian scientific journal, 2023) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Havrylieva, K.; Efendiieva, S.; Taran, Z.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Таран, Зінаїда Михайлівна
    Мета дослідження – проаналізувати навчально-виховний потенціал біографій лікарів-письменників США XX століття у формуванні твердих і м'яких навичок здобувачів вищої медичної освіти. Методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення; пошуково-бібліографічний; аналіз літературних джерел; історико-порівняльний; біографічний. Об'єкт дослідження – біографії Вільяма Карлоса Вільямса (1883–1963), Френка Г. Слотера (1908–2001), Річарда Гукера (1924–1997), Аллена Річарда Зельцера (1928–2016) і Майкла Крайтона (1942–2008). Наукова новизна. У статті обґрунтовано доцільність вивчення біографій та елементів літературної спадщини лікарів-письменників США XX століття з метою всебічного і гармонійного розвитку здобувачів освіти у медичних вишах. Висновки. Показано, що ознайомлення з біографіями видатних лікарів-письменників англомовних країн під час позааудиторних виховних заходів сприяє розвитку м’яких навичок, а також удосконаленню комунікативної компетентності студентів ЗВМО.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    The Features and Functions of Medical Terminology in the Austrian Expressionist Literature
    (Dimitrie Cantemir Christian University (Bucharest), 2021-09-04) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Havrylieva, K.; Efendiieva, S.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування адаптації студентів-першокурсників до освітнього середовища закладів вищої освіти
    (Дрогобицький державний педагогічний університет, 2023) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Honcharova, Ye.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.
    У статті окреслюються шляхи та передумови формування адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти з урахуванням спрямування сучасної педагогіки на особистісно-орієнтований підхід до кожного суб’єкта навчального процесу. На підставі дослідження та аналізу особливостей процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти обґрунтовується інтеграційна сутність вищевказаного процесу.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок