Перегляд за Автор "Romanko, I. H."
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic Mobility as a Primary Target for Higher Medical Education of Ukraine(2015) Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Романко, Ірина Григорівна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Песоцкая, Елена Александровна; Романко, Ирина Григорьевна; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Y. V.; Znamenska, I. V.; Pisotska, O. O.; Romanko, I. H.The introduction of ECTS ensures the comparability in the standards and quality of higher education qualifications, and thus offers the opportunities for mobility programs. Academic mobility promotes the intensified exchange of ideas among students and academic staff; it expands possibilities for collaboration and global dissemination of knowledge. Academic mobility actually introduces new objectives, activities and actors engaged in internationalization. All these processes are crucial for the global aim of “forging international connections” between academic communities. Thus, in full concordance with the Law of Ukraine “On Higher Education”, academic mobility is indispensible for evolving higher medical education: it is aimed to enrich the national domain of medical science, as well as to enhance the universal expertise in theoretical and clinical medicine.Документ Competency-Based Medical Education: Implementation and Development at Undergraduate Level(2016) Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Романко, Ірина Григорівна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Песоцкая, Елена Александровна; Романко, Ирина Григорьевна; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Y. V.; Znamenska, I. V.; Pisotska, O. O.; Romanko, I. H.Сompetency-based medical education is one of the primary targets for undergraduate programs in higher medical education of Ukraine. The comprehension of CBME, its benefits and challenges for Ukraine, as well as the optimal ways of its implementation are of particular importance. It is necessary to bear in mind that CBME programs in many ways differ from the traditional ones and therefore require careful restructuring of curricula, rearrangement of instructional methods and assessment techniques. Hence, it is essential to analyze and synthesize the key elements of CBME framework in different countries, with subsequent adoption and adjustment of the most relevant features in the higher medical education of Ukraine.Документ English for dental health care professionals(2012) Romanko, I. H.; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Demchenko, N. M.; Демченко, Наталія Михайлівна; Демченко, Наталья МихайловнаНавчальний посібник розраховано на студентів стоматологічного факультету при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації. Посібник побудовано відповідно до вимог навчальної програми. Тексти супроводжуються системою тренувальних вправ на вироблення та закріплення навичок мовлення, наводяться діалоги. У граматичному довіднику наведено основні відомості про граматичний матеріал у вигляді таблиць, який треба опанувати студентам.Документ On a verge of virtual anatomy(2015) Совгиря, Світлана Миколаївна; Данильченко, Світлана Іванівна; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Документ Діалог вчителя і учнів як основа взаєморозуміння в освітніх закладах Великої Британії(2007) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Учебный диалог – своеобразная форма общения. Это взаимодействие между людьми в условиях учебной ситуации, осуществляющееся в форме речи, в ходе которой происходит информационный обмен между партнерами и регулируются отношения между ними. Специфика учебного диалога определяется целями его участников, условиями и обстоятельствами их взаимодействия; The educational dialogue is a form of communication. This is an interaction between people during the educational process which is presented in a form of speech when an informational changing is realized and, the relations between partners are regulated. The specific of educational dialogue is determined by the aims of it participants, by conditions and circumstances of their interactions.Документ Діалогічна взаємодія як провідний напрямок педагогічних технологій(2015) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.У статті представлена структурно-функціональна модель культури взаємодії викладачів і студентів в освітньо-виховному просторі університету, що представляє собою ціннісне поле сумісної багатогранної діяльності, яка спрямована на взаємозбагачення суб’єктів взаємодії духовно-моральним, інтелектуальним досвідом, системою цінностей, смислів, знань у процесі спілкування.Документ Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії(2010) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Науково-теоретичний аналіз ідеї діалогу в сучасному освітньому процесі у Великій Британії й дослідження технологічних інваріантів діалогічних прийомів підводить нас до спроби встановити типологію навчальних завдань в логіці діалогічних прийомів навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії; Анализируются педагогические возможности диалогических заданий во время учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях Великой Британии. На основе теоретических положений выделена группа диалогических заданий, в основе которых лежит личностный опыт. Цель диалогических заданий лежит в развитии личностного опыта обучаемых с точки зрения развития культуры диалогического мышления и диалогического общения; Pedagogical characteristics of dialogue tasks during the educational process at educational establishments of great Britain are analyzed. On the base of theoretical statements the group of dialogue tasks is separated which determined as personal experience tasks. The aim of dialogue tasks is a development of personal experience of pupils based on the culture development of dialogue mentality and dialogue communication.Документ Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії(2011) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Експериментально досліджено педагогічно доцільні здобутки британських вчителів у здійсненні діалогічної взаємодії й уточнено зміст та розкрито специфіку підготовки вчителя шкіл Англії до формування навчального діалогу, що полягає в інноваційній спрямованості й забезпечується збільшенням обсягів практичної діяльності; Экспериментально исследовано педагогически целесообразные достижения британских учителей при диалогическом взаимодействии, а также раскрыто содержание и специфику подготовки учителя школ Англии к формированию учебного диалога; The experiment of pedagogical progress of dialogue interaction in England schools has been made. The specific and matter of educational dialogue has been determined.Документ Механізм діалогічної взаємодії учителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії(2009) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Рассмотрены научные подходы, механизмы диалогического взаимодействия, структура диалога, форма вопросов, в общеобразовательных школах Великой Британии, а также представлены данные исследования вопросов учителя в учебном диалоге; Question-and-answer routine, contradictions of dialogue in the view of British tutors is proposed, the structure of dialogue in the form question-and-answer and the research of A. King on questions which provoke thinking during the educational process is viewed.Документ Мовлення як шлях формування термінологічних систем(2016) Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.У статті розглянуто важливість вивчення сучасної англомовної медичної термінології у медичних вишах. Прогрес медичного знання та сучасний розвиток усіх галузей медицини, втілений у постійному впровадженні у клінічну практику різноманітного сучасного обладнання, матеріалів, препаратів та технологій, використанні нових інструментально-технічних методів діагностики та лікування захворювань, вимагають кооперації вчених різних країн; The article discusses the importance of learning modern English medical terminology at high medical establishments. The progress of medical knowledge and modern development in all fields of medicine embodied in the constant introduction into clinical practice of various modern equipment, materials, medicines and technologies, the use of new instrumental and technical methods of diagnosis and treatment require cooperation of scientists around the world; В статье рассмотрены важность изучения современной англоязычной медицинской терминологии в медицинских вузах. Прогресс медицинского знания и современное развитие всех отраслей медицины, воплощенный в постоянном внедрении в клиническую практику разнообразного современного оборудования, материалов, препаратов и технологий, использовании новых инструментально-технических методов диагностики и лечения заболеваний, требуют сотрудничества ученых разных стран мира.Документ Науковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританії(2011) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Рассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson.Документ Основні принципи організації навчального діалогу при вивченні гуманітарних дисциплін(2009) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.Документ Педагогічний діалог у діяльності вчителя Великої Британії(2008) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Nowadays in Great Britain the idea if dialogue has the most significance and it can cause to search the new ways of its realization. The development of communicative system stimulates to find perspective potentials of educational dialogue; У Великій Британії у наш час в умовах гуманізації та індивідуалізації навчання особливе значення має ідея діалогу, яка може „заразити” та спонукати багатьох до пошуку шляхів її реалізації. Розвиток комунікативної системи дозволив не тільки глибше проникнути в суть явища, але й побачити перспективні можливості навчального діалогу; В настоящее время в Великой Британии, в условиях гуманизации и индивидуализации учебного процесса большое значение имеет идея диалога, которая может «заразить» и стимулировать к поиску путей ее реализации. Развитие коммуникативной системе позволило не только проникнуть в смысл явления, но и увидеть перспективные возможности учебного диалога.Документ Педагогічні аспекти діалогу в контексті освіти у дослідженнях педагогів загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії(2008) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Вивчення сучасних британських позицій теоретичних ідей та досвіду британських педагогів щодо характеру, змісту та форм педагогічного спілкування, шляхів досягнення та реалізації педагогічного діалогу на уроці та в позаурочній роботі може сприяти подоланню стереотипів, що тривалий час існують у вітчизняній педагогічній практиці й зумовлюють частіше недемократичний підхід до взаємодії, діяльності та спілкування учителя та учнів; Studying of modern British attitudes of theoretical ideas and experiment of British teachers according to pattern, matter and forms of pedagogical communication, achievements ways of pedagogical dialogue during the educational and off- studying process can break the stereotypes which long time existed in native Pedagogical practice and determined a non-democratic way of interaction between teacher and pupils.Документ Педагогічні можливості діалогу та досвід у навчально-виховному процесі(2016) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.У статті розглянуто педагогічні можливості діалогу й діалогічної взаємодії викладача і учнів у навчально-виховному процесі. Проблема діалогічної взаємодії актуалізується в контексті освітньої інтеграції. Увесь освітній простір сьогодні доцільно розглядати як широкий діалог, де педагогічні системи та технології не заперечують одна одну, а взаємодіють і взаємозбагачуються. Це сприяє поширенню комунікативної тенденції, як показника професійної компетентності педагога, насамперед вищої школи, оскільки для викладача головним було і залишається його сприйняття і розуміння учнями, а “будь-яке розуміння є діалогічним” (М. Бахтін); В статье рассмотрены педагогические возможности диалога и диалогического взаимодействия преподавателя и учащихся в учебно-воспитательном процессе. Проблема диалогического взаимодействия актуализируется в контексте образовательной интеграции. Все образовательное пространство сегодня целесообразно рассматривать как широкий диалог, где педагогические системы и технологии не отрицают друг друга, а взаимодействуют и взаимодополняют друг друга. Это способствует распространению коммуникативной тенденции как показателя профессиональной компетентности педагога, прежде всего высшей школы, поскольку для преподавателя главным было и остается его восприятие и понимание учениками, а "всякое понимание есть диалогическое" (М. Бахтин); The article presents the pedagogical possibilities of dialogue and dialogic interaction of the teacher and students in the educational process. The problem of dialogic interaction is updated in the context of educational integration. All educational space today should be viewed as a dialogue, where the educational systems and technologies do not negate each other, and interact and mutually enriching. It promotes communication trends as an indicator of professional competence of the teacher, especially of high school as a teacher for the main thing was and remains its perception and understanding of students and "all understanding is a dialogical" (M. Bakhtin).Документ Проблема асиміляції запозичених слів(2004) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Документ Программное обеспечение для изучения иностранного языка(2002) Гиндрюк, Янина Василівна; Гиндрюк, Янина Васильевна; Hindriuk, Y. V.; Іщенко, Сергій Михайлович; Ищенко, Сергей Михайлович; Ishchenko, S. M.; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Документ Піднесення якості знань у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії(2005) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Документ Сутність діалогу в діяльності вчителя Великої Британії(2010) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Рассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson.Документ Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії(2011) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.Здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, на основі чого досягнуто вирішення наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних засад діалогічної взаємодії, виявленні прогресивних здобутків загальноосвітніх навчальних закладів Великобританії для використання їх у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти. Одержані в процесі дослідження результати дозволяють зробити висновки, що мають теоретичне і практичне значення; Проанализированы современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании, на основе чего достигнуто решение научного задания, которое заключается в теоретическом обосновании педагогических основ диалогического взаимодействия, в выявлении прогрессивных достижений общеобразовательных учебных заведений Великобритании для использования их в современных условиях модернизации отечественного образования. Полученные, в процессе исследования результаты позволяют сделать выводы, которые имеют теоретическое и практическое значение; The current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain have analyzed. The decision of scientific tasks based on theoretical grounds of dialog interaction is reached. The progressive achievements of secondary schools of Great Britain for using in the current native education evolved. During the study obtained results lead to conclusions that have theoretical and practical significance.