Перегляд за Автор "Zvagolska, I. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Medical microbiology : guide for preparing for the licensed integrated exam “Krok 1"(Полтавський державний медичний університет, 2023) Fedorchenko, V. I.; Zvagolska, I. M.; Polanska, V. P.; Федорченко, Віра Іванівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина ПавлівнаУ навчальному посібнику розглянуто питання, пов’язані з теоретичним обґрун¬туванням та алгоритмом застосування мікробіологічних методів діагностики інфекційних захворювань, і вміщено тестові завдання для складання тестових компонентів етапу 1 ЕДКІ із субтесту «Мікробіологія, вірусологія та імунологія», проілюстровані відповідними схемами, рисунками, мікрофотографіями. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої медичної освіти, які навчаються за спеціальностями 221 «Стоматологія», 222 «Медицина», 228«Педіатрія».Документ Роль освітньої компоненти «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» у формуванні екологічної культури здобувачів вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Derevianko, T. V.; Zvagolska, I. M.; Polanska, V. P.; Fedorchenko, V. I.Розкрито питання доцільності впровадження інтерактивних методів навчання у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи, що формує у здобувачів освіти пізнавальну потребу й готовність до отримання професійних навичок.Документ Інтерактивні методи навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Derevianko, T. V.; Zvagolska, I. M.; Polanska, V. P.; Fedorchenko, V. I.Розкрито питання доцільності впровадження інтерактивних методів навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи, що формує у здобувачів освіти пізнавальну потребу й готовність до одержання професійних навичок.