Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 140
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Романтичні і реалістичні тенденції в «сибірських» оповіданнях В. Г. Короленка(Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2004) Вечерок, Ольга МиколаївнаВ. Г. Короленко є однією з найпомітніших постатей в російській літературі кінця ХІХ–початку ХХ ст. У своїй творчості він намагався продовжити кращі традиції російської класичної літератури і разом з тим прокласти нові шляхи у її розвитку. Особливістю його творчого методу є поєднання романтизму і реалізму – так званий "синтез реалізму і романтизму", за визначенням самого письменника. Ця тенденція спостерігається вже в ранніх його творах, до яких належать і "сибірські" оповідання.Документ Оповідання В. Г. Короленка «Брати Мендель» : особливості поетики(Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2005) Вечерок, Ольга МиколаївнаЦікавим аспектом творчості В.Г. Короленка, який на сьогоднішній день залишається недостатньо дослідженим і в критиці, і в літературознавстві, є розробка письменником єврейської тематики. Вже у виборі теми, нетрадиційної для російської літератури, проявляється новаторство письменника. Короленко належав до людей, для яких, за його висловом, “релігійна і національна терпимість є органічною частиною загального складу переконань”.Документ Импрессионистские тенденции в творчестве В. Г. Короленко(Дніпропетровський національний університет, 2005) Вечерок, Ольга Николаевна; Вечерок, Ольга МиколаївнаДокумент Интерпретация фольклорных жанров в творчестве В. Г. Короленко(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2007) Вечерок, Ольга Николаевна; Вечерок, Ольга МиколаївнаМета даної роботи полягає у виявленні особливостей інтерпретації фольклорних жанрів у творчості В.Г. Короленка. Предметом для аналізу послужили твори письменника, у яких він розвиває традиції таких жанрів, як казка (з широким діапазоном її жанрових різновидів), легенда, притча. Новаторство Короленка, на нашу думку, полягає у свідомому порушенні класичних жанрових канонів і поєднанні у межах одного твору різножанрових елементів і традицій, як фольклорних, так і літературних (зокрема жанрів святочного оповідання, філософської та біблійної притчі, літературної сатири).Документ К вопросу о формировании навыков самостоятельной работы иностранных студентов подготовительного отделения(Запорізький державний медичний університет, 2008) Богиня, Лариса Викторовна; Богиня, Лариса ВікторівнаДокумент Специфика пейзажа и его функции в художественной прозе В. Г. Короленко(Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2009) Вечерок, Ольга Николаевна; Вечерок, Ольга МиколаївнаМета даної роботи полягає у тому, щоб визначити характерні особливості і функцію пейзажу в художніх творах В.Г. Короленка. Особлива увага зосереджується на поєднанні реалістичних і романтичних принципів зображення в пейзажних замальовках. Відзначається роль етнографічних деталей, художніх прийомів і стилістичних засобів, характерних для поетики романтизму, зокрема прийомів анімізації, стилізації; символічних, міфологічних та народно-поетичних образів.Документ Деякі питання викладання медико-біологічної термінології у навчальному процесі підготовчого відділення для іноземних громадян(Харківський національний автомобільно-дорожний університет, 2010) Криворучко, Тетяна Дмитрівна; Богиня, Лариса ВікторівнаДокумент «Глагольная тетрадь» как одно из средств организации самостоятельной работы студентов подготовительного факультета для иностранных граждан при изучении русского языка(Київ, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011) Богиня, Лариса Викторовна; Богиня, Лариса ВікторівнаДанная статья предполагает рассмотреть возможность структуризации глагольных форм на основе формальных признаков, особенностей спряжения и управления с целью обеспечения иностранных студентов, изучающих русский язык, инструментом для самостоятельного продуцирования высказываний; ця стаття має за мету розглянути можливість структуризації дієслівних форм на основі формальних ознак, особливостей дієвідмінювання та керування для забезпечення іноземних студентів, що вивчають російську мову, інструментом для самостійного продукування висловлювань; the article is to consider the structuring of verb forms based on formal criteria, the characteristics of conjugation and management to ensure that foreign students studying Russian language, a tool for self-production of speech.Документ Традиційні та новітні педагогічні технології у навчальному процесі іноземних громадян-майбутніх лікарів(Харків, ХНАДУ, 2012) Богиня, Лариса ВікторівнаДокумент Полевый подход при изучении русского языка как иностранного(Полтава: АСМІ, 2012) Глобина, Людмила Викторовна; Богиня, Лариса Викторовна; Глобіна, Людмила Вікторівна; Богиня, Лариса Вікторівна; Globina, L.; Boginya, L.Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики в практике преподавания русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики у практиці викладання російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical- semantic field of the partitive lexis in the experience of teaching Russian as a foreign Language.Документ Мифопоэтические образы в произведениях В. Г. Короленко(Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2013) Вечерок, Ольга Николаевна; Вечерок, Ольга МиколаївнаДокумент Неоромантический герой В. Г. Короленко(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2013) Вечерок, Ольга Николаевна; Вечерок, Ольга Миколаївна; Vecherok, O.У статті досліджується вплив неоромантичних тенденцій, властивих літературі кінця ХІХ – початку ХХ століття, на творчість В. Г. Короленка. На прикладі образів головних героїв – «шукачів», бродяг, «маленьких людей» та ін. – простежуються характерні риси естетики неоромантизму: життєва достовірність, протест проти соціальної несправедливості, «вистражданий оптимізм»Документ О некоторых аспектах координации изучения русского языка и биологии иностранными студентами подготовительного факультета(Донецк, Донецкий национальный университет, 2013) Богиня, Лариса Викторовна; Криворучко, Татьяна Дмитриевна; Богиня, Лариса Вікторівна; Криворучко, Тетяна ДмитрівнаДокумент Учёт будущей специальности как один из способов оптимизации обучения иностранных студентов русскому языку на начальном этапе(Севастополь "Рибэст", 2013) Богиня, Лариса Викторовна; Богиня, Лариса ВікторівнаПитання профільного навчання мови при вивченні спецкурсів «Науковий стиль мовлення» та «Фахова мова» достатньо вивчене. У статті розглянуто можливість урахування майбутньої спеціальності слухачів підготовчого відділення в процесі викладання базового курсу російської мови; Вопрос профильного обучения языку в рамках курсов «Научный стиль речи» и «Язык специальности» достаточно изучен. В данной статье рассмотрена возможность учёта будущей специальности слушателей подготовительного отделения в процессе преподавания базового курса русского языка; The question of profile language education within the «Scientific speech style» and «Language of speciality» courses has been quite studied. The possibility of taking into account future speciality of the preparing department listeners in the process of basic Russian language course of teaching is discussed in this article.Документ Жанрово – стилевое своеобразие художественной прозы В. Г. Короленко(Полтавський національний технічний університет імені Ю. Кондратюка, 2014) Вечерок, Ольга Николаевна; Вечерок, Ольга МиколаївнаВ монографии осуществлен комплексный анализ жанровой системы художественной прозы В. Г. Короленко, разработана типология жанров очерка, рассказа и повести с учетом как формальных, так и содержательных компонентов. Определена функциональная роль ведущих мотивов, отмечены характерные особенности композиционного построения произведений, а также специфика жанровой природы очерков, рассказов и повестей прозаика. В стилевой манере писателя отмечено влияние традиций классической литературы (произведений Н. В. Гоголя, И. С. Тургенева, Л. Н. Толстого, Ф. М. Достоевского) и современников В. Г. Короленко – В. М. Гаршина, Г. Н. Успенского. Специфической особенностью стилевой системы В. Г. Короленко является синтез различных стилей и стилевых тенденций – реализма, неоромантизма, импрессионизма и др. Ведущей концепцией исследования является понятие жанрового и стилевого синтеза как основного принципа поэтики В. Г. Короленко, который находит выражение на всех уровнях его художественной системы.Документ Особенности межпредметной координации при обучении иностранных студентов общеобразовательным дисциплинам на подготовительном отделении для иностранных граждан(Харьковский национальный университет радиоэлектроники, 2015) Богиня, Лариса Викторовна; Кушпиль, Наталья Александровна; Явор, Виолетта Анатольевна; Богиня, Лариса Вікторівна; Кушпіль, Наталія ОлександрівнаДокумент К вопросу учёта будущей специальности в процессе преподавания русского языка и биологии иностранным студентам на начальном этапе(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Богиня, Лариса Викторовна; Криворучко, Татьяна Дмитриевна; Богиня, Лариса Вікторівна; Криворучко, Тетяна ДмитрівнаДокумент Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Богиня, Лариса Вікторівна; Колєчкіна, Інна ВікторівнаУ статті розглядаються питання створення педагогічних умов підготовки іноземних студентів (слухачів підготовчого факультету) до вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін як підґрунтя реалізації професійно-орієнтованих технологій із метою підвищення мотиваційного компоненту навчання.Документ Урахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптації(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Богиня, Лариса Вікторівна; Савицька, Тетяна Володимирівна; Колєчкіна, Інна ВікторівнаУ статті розглянуто деякі характерологічні особливості іноземних студентів, що прибувають на навчання в Україну з різних регіонів світу, умови їх адаптації до навчання та проживання в новому соціокультурному середовищі, можливі вербальні та невербальні засоби впливу викладача на адаптаційні процеси; The paper considers some characteristic peculiarities of international students, who comes to Ukraine from different countries of the world with educational purpose; the conditions of their adaptation to training and accommodation in new sociocultural environment; possible verbal and non-verbal means of the teacher’s influence onto the processes of adaptation; В статье рассмотрены некоторые характерологические особенности иностранных студентов, приезжающих в Украину из разных стран мира с целью получения образования, условия их адаптации к обучению и проживанию в новой социокультурной cреде, возможные вербальные и невербальные средства влияния преподавателя на течение адаптационных процессов.Документ Компетентностно-ориентированное обучение в высшей школе(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2017) Владимирова, Валентина Ивановна; Савицкая, Татьяна Владимировна; Владимирова, Валентина Іванівна; Савицька, Тетяна ВолодимирівнаУ статті пропонується аналіз понять "компетентність" і "компетенція", які виступають основними атрибутами компетентнісно-орієнтованого навчання в сучасній вищій школі в роботі з іноземними студентами; The article proposes the analysis of the concepts "competence" and "competency", which are the main attributes of competency-based learning in modern higher education when working with foreign students; В статье предлагается анализ понятий "компетентность" и "компетенция", которые выступают основными атрибутами компетентностно-ориентированного обучения в современной высшей школе при работе с иностранными студентами.