Кафедра сімейної медицини і терапії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра сімейної медицини і терапії за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аспекти дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти в сучасних умовах(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ждан, Вячеслав Миколайович; Лебідь, Володимир Григорович; Бабаніна, Марина Юріївна; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Ткаченко, Максим ВасильовичУ даній статті автори розглядають можливості організації дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів, в умовах самоізоляції та невизначеності. Розглянуто основні принципи навчання в дистанційних умовах із використанням платформ і сервісів, які потрібні викладачеві в післядипломній медичній освіті. Визначено основні переваги і недоліки технології дистанційного навчання. Висвітлено головні особливості кожної платформи та сервісу для дистанційного навчання - Microsoft Teams, Moodle, Zoom, Cisco Webex Meeting, Google Classroom, розглянуто їх сильні та слабкі сторони.Документ Роль симуляційного навчання в системі безперервної медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021-04) Ждан, Вячеслав Миколайович; Хайменова, Галина Сергіївна; Бабаніна, Марина Юріївна; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Люлька, Надія Олександрівна; Ждaн, Вячеслав Николаевич; Хaймeнoвa, Галина Сергеевна; Бабанина, Марина Юрьевна; Кирьян, Елена Анатольевна; Люлькa, Надежда Aлександровна; Zhdan, V. M.; Khaimenova, Н. S.; Babanina, M. Yu.; Kyrian, O. A.; Liulka, N. O.Кoмунікaція лікaрів різних спeціaльнoстeй і рoбoтa в кoмaнді при нaдaнні eкстрeнoї допомоги пaцієнту – oдин із пріoритeтних нaпрямків oсвіти. У стaтті oписується тeхнoлoгія ступеневого нaвчaння лідeрству для зaкріплeння відпoвідaльнoсті зa сeбe і члeнів кoмaнди, витримки, вміння кeрувaти кoлeктивoм. Прoвeдeння тaких зaнять підвищує мoтивaцію дo нaвчaння і зaбeзпeчує пeрсoніфікoвaний підхід дo лікaрів-інтeрнів тa лікaрів-слухaчів. Рoль лідeрa є ключoвoю в прaктичній рoбoті, тaк як дужe чaстo виникaє нeoбхідність oргaнізaції і кooрдинaції бaгaтьoх фaхівців при нaдaнні нeвідклaднoї мeдичнoї дoпoмoги. Лідeрствo – цe прoцeс прямoгo впливу oсoбистoсті на сoціум, який спoнукaє і нaпрaвляє члeнів кoмaнди дo дії. Лідeрствo є цeнтрaлізoвaнoю формою упрaвління і кoнтрoлю викoнaння зaдaч, в якій oднa людинa впливaє нa інших. Нaвчaння лідeрствa є склaдним прoцeсoм. Він стимулює ствoрeння eфeктивнoї oргaнізaції, якa змoжe висoкoякіснo вирішити пoстaвлeні зaвдaння. Кінцeвa мeтa цьoгo прoцeсу – фoрмувaння oсoбистoсті лідeрa, який змoжe прийняти нa сeбe упрaвління кoмaндoю в eкстрeмaльній ситуaції. Під чaс нaвчaння лідeр-кaндидaт нaбувaє нe тільки стійкі мeдичні знaння, a й вчиться упрaвління групoю, кoмунікaції, aнaлізу і синтeзу. Він прaцює нaд сoбoю, нaбувaючи нoвих oсoбистісних якoстeй. В дaний чaс існує підвищeнa пoтрeбa в фaхівцях oхoрoни здoрoв'я, гoтoвих eфeктивнo прaцювaти в склaдних клінічних ситуaціях. Збeрігaється нeoбхідність в рoзрoбці іннoвaційних мeтoдів нaвчaння медичних прaцівників, згіднo пoстійнo зрoстaючoгo oбсягу знaнь в oблaсті нeвідклaднoї медицини.Документ Сучасне впровадження симуляційної дистанційної освіти працівників медичної галузі(Українська медична стоматологічна академія, 2020-07) Ждан, Вячеслав Миколайович; Хайменова, Галина Сергіївна; Бабаніна, Марина Юріївна; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Катеренчук, Олександр Іванович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Хайменова, Галина Сергеевна; Бабанина, Марина Юрьевна; Кирьян, Елена Анатольевна; Катеренчук, Александр Иванович; Zhdan, V. M.; Khaіmenova, Н. S.; Babanina, M. Iu.; Kyrian, O. A.; Katerenchuk, O. I.Поява високих технологій в медицині, прискорення темпу життя, наростаючий обсяг знань, впровадження нових лікувально-діагностичних методик – все це ставить перед сучасною системою медичної освіти завдання по розробці якісно нових підходів у підготовці кадрів для охорони здоров'я. Повсюдно в галузі відчувається гострий дефіцит фахівців високої кваліфікації. Тому закономірно, що одним з головних напрямків в сфері медичної освіти є необхідність значного посилення практичного аспекту підготовки кадрів при збереженні належного рівня теоретичних знань. При проходженні клінічних дисциплін далеко не завжди здійснюється повноцінне відпрацювання практичних маніпуляцій. В останні роки ситуація погіршилася широким впровадженням в клініках ринкових відносин і змінами в законодавчій базі. У зв'язку з цим поява можливостей в організації фантомного і симуляційного навчання медичних працівників бачиться як розумний і необхідний напрямок у навчальному процесі. В даний час симулятори використовуються для навчання та об'єктивної оцінки у багатьох областях діяльності людини, які передбачають високі ризики. Симуляційний тренінг має цілий ряд переваг перед традиційною системою підготовки: пацієнт не страждає від дій медичних працівників; тренінг проводиться незалежно від наявності в клініці відповідних пацієнтів та графіка роботи лікувального закладу; за рахунок об'єктивізації оцінки підвищується кінцевий результат практикуму. Саме симулятори можуть багаторазово і точно відтворити важливі клінічні сценарії і можливість адаптувати навчальну ситуацію. Головним і найважливішим перевагою імітації є можливість об'єктивної реєстрації параметрів виконуваної професійної діяльності з метою досягнення високого рівня підготовки кожного фахівця.Документ Формування професійного іміджу майбутнього лікаря(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ждан, Вячеслав Миколайович; Кітура, Євдокія Михайлівна; Бабаніна, Марина Юріївна; Іваницький, Ігор Валерійович; Ткаченко, Максим Васильович; Лебідь, Володимир ГригоровичУ статті розглянуто види і функції іміджу. Наведено визначення професійного іміджу лікаря, складові лікарського іміджу: внутрішній і зовнішній компоненти. Зовнішній компонент іміджу складається з габітарного, кінетичного, ментального, комунікативного та середовищного іміджу, що значно впливає на професійну успішність. Складовими габітарного іміджу є зовнішній вигляд та фізична конституція. Кінетичний імідж лікаря визначається якістю невербальної комунікації. У рамках своєї професійної діяльності ефективність дій лікаря багато в чому визначається комунікативним іміджем: умінням спілкуватися. стилем спілкування у професійному світі. Основним завданням мовного етикету у спілкуванні лікаря та пацієнта є встановлення контакту та підтримання офіційно ввічливих відносин. Розглянуто етапи формування професійного іміджу майбутнього лікаря.