Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Ключові слова "academy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Імідж викладача вищої школи в контексті академічної міжкультурної взаємодії(Полтавський державний медичний університет, 2024) Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна ОлександрівнаІмідж викладачів і здобувачів вищої освіти – це один із ключових елементів формування сприятливого іміджу освітнього закладу на ринку освітніх послуг. Зважаючи на тенденцію звуження перспективності викладацької професії, постає необхідність побудови образу викладача, за допомогою якого в суспільстві сформуються авторитет і престиж особистості педагога. Викладач забезпечує систематичний інформаційний вплив, формує в кожного учасника освітнього процесу ідеї, цінності, зразки поведінки. Тому важливо розв’язати стратегічну освітню проблему – сформувати позитивний імідж сучасного викладача закладу вищої освіти (ЗВО). Стаття присвячена дослідженню іміджу викладача сучасного ЗВО. За допомогою методів анкетування й узагальнення проаналізовано й емпірично досліджено риси професійного іміджу викладача, якими, на думку іноземних здобувачів освіти, має володіти сучасний викладач в умовах вищої школи. Висвітлено результати проведеного дослідження серед іноземних здобувачів вищої освіти щодо іміджу сучасних викладачів. З’ясовано, що здобувачі освіти звертають увагу на те, як викладач спілкується з іншими викладачами і здобувачами освіти, як відповідає на їхні запитання; чи є контакт із викладачем у соціальних мережах, чи використовуються новітні технології в освітньому процесі тощо. Названо компоненти іміджу і складові педагогічної майстерності викладача ЗВО, визначено взаємозумовленість позитивного іміджу педагога і його педагогічної майстерності.