Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Ключові слова "blended learning"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Шляхи формування методичної компетентності в майбутніх вчителів іноземних мов в українських університетах на основі польського та австрійського досвіду(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ладанівська, І. Ю.У статті проаналізовано сутність змісту та організаційно-процесуальних особливостей формування в майбутніх учителів іноземних мов методичної компетентності у реалізації змішаного навчання в закладах вищої освіти Республіки Польща та Австрії. Проаналізовано змістовий та організаційний аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Польщі та Австрії. Відповідно до аналізу програм цих університетів, можна зазначити, що вища школа лише частково забезпечує або не забезпечує взагалі умови для формування у студентів методичної компетентності у реалізації змішаного навчання. Науковці вважають, що вища освіта увійшла в період пандемії більш підготовленою до електронного навчання, ніж шкільна освіта, оскільки університети Польщі та Австрії упродовж кількох останніх років перед ковідом інколи проводили заняття за допомогою змішаного навчання, яке розглядалось як привабливе доповнення до традиційної очної освіти. Також визначено структуру методичної компетентності вчителя іноземних мов в реалізації змішаного навчання, яка повинна охоплювати шість елементів. The article analyzes the essence of the content and organizational and procedural features of the formation of methodological competence in future teachers of foreign languages in the implementation of blended education in higher education institutions of the Republic of Poland and Austria. The content and organizational aspects of the training of future teachers of foreign languages in the universities of Poland and Austria are analyzed. According to the analysis of the programs of these universities, it can be noted that the higher schools only partially provide or do not provide at all the conditions for the formation of students' methodological competence in the implementation of blended learning. Scholars believe that higher education entered the pandemic better prepared for e-learning than school education, as universities in Poland and Austria in the past few years before Covid sometimes held classes using blended learning, which were seen as an attractive complement to traditional face-toface education. The structure of methodical competence of foreign language teachers in the implementation of blended learning is also determined which should include six elements.