Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки за Ключові слова "001.32:1 /3](477)(02)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль STEAM-освіти у формуванні креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти(Київ : Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Шевченко, Олена Миколаївна; Андрущенко, Наталія Вікторівна; Сірик, Едуард ПетровичСтаттю присвячено дослідженню ролі STEAM-освіти у формуванні креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти. STEAM-освіта стає ключовим напрямом модернізації освіти й розвитку людського капіталу в Україні. Вона сприяє розвитку креативності, інноваційного мислення і підготовці кадрів, здатних ефективно працювати в сучасному високотехнологічному середовищі. Підхід STEAM в освіті є не тільки навчальною стратегією, але й джерелом натхнення для інновацій і трансформаційного підходу до освіти й розвитку громад. Він стимулює креативність, сприяє розвитку критичного мислення, співпраці та розв’язанню реальних проблем. За допомогою поєднання науки, технології, інженерії, мистецтва й математики в навчальному процесі STEAM-освіта сприяє формуванню у здобувачів освіти навичок творчого мислення, проблемного та проєктного підходів. У світі, де інновації стають дедалі важливішим чинником розвитку, STEAM-освіта готує здобувачів освіти до майбутніх професійних викликів. Вона стимулює творчість, інноваційне мислення, сприяє виробленню ключових навичок, потрібних для успішної роботи в сучасному світі. Метод навчання STEAM-освіти базується на активній практичній діяльності та творчому експерименті. Цей підхід дає змогу здобувачам освіти не тільки набути знань, але й застосувати їх у практичних ситуаціях, розвинути критичне мислення, творчий потенціал і комунікативні навички. Завдяки STEAM-освіті Україна зможе забезпечити високотехнологічне виробництво потрібними кадрами, розширити можливості для наукових досліджень і створити сприятливе середовище для розвитку інноваційних рішень. Це сприятиме підвищенню конкурентоспроможності країни на глобальній арені й покращенню якості життя українського суспільства і, звичайно ж, рівня свідомості й освіченості громадян, які будуть навчатися за цією системою освіти.