Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки за Ключові слова "316.77"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання культури професійного спілкування(Полтава : Астрая, 2022) Шевченко, Олена МиколаївнаКультура професійного спілкування є складовим елементом професійної культури викладача, що зумовлює необхідність подальших наукових досліджень. Якщо професіонал має високий рівень культури професійного спілкування, він завжди здатен: розвивати позитивні емоції, налаштовувати позитивне ставлення співрозмовника до себе і до своєї діяльності; налаштовувати доступні зв’язки; організувати взаємини на взаємовигідних умовах.Документ Міжкультурна комунікація та підготовка іноземних здобувачів вищої освіти(Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022) Дхаршіні, Магеш; Шевченко, Олена МиколаївнаСучасні умови життя іноземних здобувачів освіти в Україні вимагають вивчення української мови. Формування міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх фахівців, тобто формування практичних навичок і умінь, навчання мови як засобу реального спілкування з носіями інших культур у процесі освітньої та виховної діяльності – одне з головних завдань, які стоять перед викладачем української мови як іноземної. Українська мова як іноземна відкриває перед іноземними здобувачами освіти перспективу широкого знайомства з українською культурою, дозволяє зіставляти рідну мову з українською мовою і усвідомити те, що мова це засіб досягнення взаєморозуміння, контакту між співрозмовниками, отримання необхідної інформації.Документ Національно-культурний компонент як засіб формування соціокультурної компетенції(Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022) Твум, Кастро; Шевченко, Олена МиколаївнаСоціокультурне наповнення є обов'язковим для навчальних матеріалів, що застосовуються у навчальному процесі. Розвиток культурної компетенції іноземного здобувача освіти несе у собі великі можливості розвитку особистості здобувача, знижує етноцентризм, допомагає усвідомленню культурних відмінностей своєї культури, країни навчання (України), сприяє подоланню стереотипів і упередженого ставлення до іншої культури, веде до взаєморозуміння при іншомовному спілкуванні, долучає до світової цивілізації та загальнолюдських цінностей. Таким чином, важливий для дидактичних цілей діалог культур є запорукою ефективного навчання та виховання студентів-іноземців.