Наукові праці. Кафедра патофізіології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра патофізіології за Ключові слова "378.147 : 616–092"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Доцільність застосування платформи ZOOM для дистанційного навчання на кафедрі патофізіології(Полтавський державний медичний університет, 2021-12-03) Акімов, Олег Євгенович; Міщенко, Артур Володимирович; Соловйова, Наталія Веніамінівна; Денисенко, Софія Валеріївна; Костенко, Віталій ОлександровичОдним із складних сучасних викликів, що постали перед системою медичної освіти України, є необхідність організації та проведення навчального процесу із застосуванням технічних засобів дистанційно, що пов’язано із пандемією COVID-19. Це поставило перед системою медичної освіти задачу щодо розробки та впровадження нових форм та методів викладання клінічних та фундаментальних дисциплін. Існує декілька комп’ютерних програм, які можуть бути застосовані для організації навчального процесу: ZOOM, Moodle, Google Classroom, тощо. Проте, варто зазначити, що жодна із цих програм не може бути 100% заміною для традиційної (очної) форми навчання, яка була домінуючою в системі медичної освіти в Україні. Пріорітетною формою дистанційного навчання у Полтавському державному медичному університеті є використання відеоконференцій на платформі ZOOM для проведення практичних занять. Такий підхід до організації практичних занять в дистанційному режимі має ряд недоліків. По-перше, навіть при усному опитуванні контроль за дотриманням студентами принципів академічної доброчесності є досить «умовним», оскільки невиключена можливість відкриття ними сторонніх сайтів та підручників, що призводить до низького рівня об’єктивності такого оцінювання. По-друге, якісна підготовка до ліцензійного іспиту КРОК-1 є також неефективною, оскільки доводиться повністю покладатись на доброчесність студента при вирішенні тестових завдань. По-третє, дана платформа не дозволяє тримати в полі зору одночасно усю групу студентів, оскільки є програмні обмеження щодо виведення на дисплей всіх учасників відеоконференції. По-четверте, дана платформа призводить до швидкого розсіювання уваги у учасників конференції, особливо тих, що безпосередньо не залучені до діалогу із викладачем. По-п’яте, індивідуальне відпрацювання практичних навичок є неможливим, а демонстрація їх групі студентів має низьку ефективність. У підсумку, врахувавши зазначені вище 5 недоліків використання платформи ZOOM для проведення практичних занять, слід зазначити, що застосування цієї платформи є недоцільним для організації дистанційного навчання на кафедрі патофізіології.