Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Ключові слова "37.018.43:004:316.77"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Komunikacja codzienna polskich nauczycieli edukacji elementarnej - krotki przeglad kategorii tematycznych na przykladzie dyskusji na portalach internetowych(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Wojciechowska, J.Artykul wskazuje na charakterystycznq indeksykalnosc we wspolczesnym dyskursie polskich nauczycieli edukacji elementarnej. Dokonano krotkiej analizy kategorii tematycznych na przykladzie codziennych rozmow, jakie toczq nauczyciele na internetowych portalach. Wskazano jednoczesnie na istot§ socjolektu wraz z zasobami wiedzy zespolu ludzi, ktorych Iqczy zawodowa przynaleznosc.Документ Дистанційна комунікація між учасниками освітнього процесу(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Кінчелое, Наталія Миколаївна; Кинчелое, Наталья Николаевна; Kincheloe, N. M.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.У статті порушено проблему дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу. Особливу увагу приділено проблемі з дотриманням академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання. Наведено приклади основних форм онлайн комунікації та веб-ресурсів для дистанційного навчання.Документ Педагогічні засади формування креативності майбутнього педагога гуманітарного профілю(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Власюк, І. В.Стаття присвячена дослідженню проблеми підвищення результативності процесу навчання, обумовленого вимогами сучасності, що змінилися, та прагнення перебороти протиріччя між основною метою освіти — підготовкою майбутніх педагогів гуманітарного профілю й збільшенням їх завантаженості; між вимогами сучасної педагогічної думки, що розглядає навчальний предмет як засіб розвитку студента, і орієнтацією викладача на методи й засоби, характерні для репродуктивного навчання; між потребою в розробці нових технологій навчання, що забезпечують глибоке засвоєння знань студентами, і недостатньою готовністю викладача до їхньої реалізації. В роботі доведено, що засвоєння базового ядра навчальної програми для майбутніх фахівців вищої освіти та зменшення рівня реактивної тривожності студентів можна домогтися, якщо навчальна інформація буде подаватися у вигляді інтелект-карт; студенти будуть уміти представляти будь-який навчальний матеріал у згорнутому вигляді з використанням невербальних засобів вираження; створювати на парах творчий, доброзичливий клімат.