Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи за Ключові слова "assessment"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стан підготовки до Крок 1 з патологічної анатомії за результатами анкетування студентів(Полтавський державний медичний університет, 2025) Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Черняк, Валентина ВолодимирівнаЯкість вищої медичної освіти залежить від об’єктивності оцінювання її результатів. Єдиний державний кваліфікаційний іспит проводить Центр тестування при МОЗ України, що проводить оцінку рівня професійної компетентності у один або два окремі тестові етапи. Компонентами такого іспиту для студентів, що навчаються за спеціальністю «Медицина» є Крок та іспит з англійської мови професійного спрямування. Метою дослідження був аналіз умов підготовки студентів до складання Крок за змістовою віссю «Патологічна анатомі», виявлення проблем та пошук їх рішення. Для досягнення поставленої мети було використано емпіричний метод у формі анкетування. Встановили, що труднощі у підготовці до Крок 1 зі змістової осі «патологічна анатомія» виникають у 3 % студентів. За результатами дослідження можна стверджувати, що створені достатні умови для підготовки студентів до складання Крок за змістовою віссю «Патологічна анатомі». Здобувачі освіти забезпечені збірниками тестових завдань (навчальний посібник та буклети), розбір тестів проводяться на практичних заняттях з використанням мультимедійних презентацій. The quality of higher medical education depends on the objectivity of the assessment of its results. The Unified State Qualification Exam is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which assesses the level of professional competence in one or two separate test stages. The components of such an exam for students studying medicine are Krok and English language exam for professional purpos. The purpose of the study was to analyze the conditions of students' preparation for the Krok exam in the content axis “Pathological Anatomy”, to identify problems and find their solutions. To achieve this goal, the empirical method in the form of a questionnaire was used. It was found that 3% of students have difficulties in preparing for Step 1 in the content axis “pathological anatomy”. According to the results of the study, it can be stated that sufficient conditions have been created to prepare students for the Krok in the content axis “Pathological Anatomy”. Students are provided with collections of test tasks (textbook and booklets), and the tests are analyzed in practical classes using multimedia presentations.