Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 3 (71)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 3 (71) за Ключові слова "378.147"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Порівняльний аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання і традиційної форми освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Филенко, Борис Николаевич; Ройко, Наталия Виталиевна; Старченко, Иван Иванович; Проскурня, Сергей Анатольевич; Прилуцкий, Алексей Константинович; Filenko, B. M.; Roiko, N. V.; Starchenko, І. І.; Proskurnia, S. A.; Prylutskyi, О. К.Дистанційна освіта позиціонується як ефективна система безперервного професійного зростання та може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства. Проте, така форма навчання не знайшла широкого поширення при підготовці медичних фахівців. Метою дослідження був аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання у порівнянні з традиційною формою освіти. Матеріалом дослідження стали оцінки здобувачів вищої освіти медичних факультетів під час дистанційного навчання, а також дані успішності студентів до запровадження карантину. Для порівняння були використані оцінки студентів за аналогічні періоди 2018-2019 навчального року. Під час відеоконференцій за допомогою платформи Zoom науково-педагогічні працівники проводили викладання тем з використанням мультимедійних презентацій. Контроль знань проводили на платформі Google classroom з використанням тестових завдань різних рівнів складності. Аналіз успішності студентів показав, що студенти гірше засвоювали навчальний матеріал у «режимі он-лайн». Порівнюючи з успішністю студентів за аналогічні періоди попереднього навчального видно, що успішність студентів під час дистанційного навчання знизилась у порівнянні з аналогічним періодом попереднього навчального року. Тому постає декілька питань: з чим це пов’язано та чи можливе повноцінне навчання в онлайн режимі при вивченні патоморфології. Оскільки в таких умовах вища медична освіта опинилася вперше, то чітко відповісти на поставлені питання можливо лише у разі багатофакторного аналізу академічної успішності студентів. Таким чином, у короткому огляді дистанційного навчання та аналізі успішності студентів можна прийти до висновку, що на даному етапі така форма отримання знань не забезпечує повноцінне навчання з патоморфології.Документ Учебный процесс в высших учебных заведениях в условиях пандемии(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Елинская, Алина Николаевна; Єлінська, Аліна Миколаївна; Yelinska, A. M.Эндемический коронавирус (COVID-19) растет в геометрической прогрессии во всем мире. Распространенность нового коронавируса COVID-19 по всему миру привело к глобальным изменениям в социуме, различных организациях, образовательных учреждениях. Категория людей в начальной школе и университетах, по-видимому, относится к более низкой категории риска смертности по сравнению с пожилыми людьми, но все же нужны меры предосторожности при пандемии под названием «социальная дистанция», которая уменьшить межличностные контакты и тем самым свести к минимуму передачу вируса. Примерно 264 миллиона детей и подростков не ходят в школу (ЮНЕСКО, 2017), а пандемия еще больше усугубила ситуацию. Чем больше нарастает пандемия, тем больше наблюдается закрытия школ, училищ и университетов способствуя переходу на онлайн обучение. Настало время переосмыслить и перестроить нашу систему образования с учетом текущей ситуации. После кризиса COVID-19 онлайн-образование стало педагогическим прорывом от традиционного метода к более современному подходу преподавания и обучения, от класса к Zoom, от личного к виртуальному, от семинаров к вебинарам. Во всем мире вся система образования, от начального до высшего, была разрушена в период изоляции нового коронавирусного заболевания 2019 года (COVID-19). Пандемия заставила пересмотреть основные моменты онлайн-обучения в образовании, а также то, как существующие ресурсы образовательных учреждений могут помочь преобразовать формальное образование в онлайн с помощью виртуальных классов и других онлайн-ресурсов. Процесс онлайн-режимов преподавания-обучения воспринимается преподавателями и студентами по разном, иногда вызывая трудности и споры в эффективности их использования.