«Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання) за Ключові слова "cytology and embryology"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання проблемно-орієнтованого методу навчання на заняттях з гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Данилів, Оксана ДмитрівнаВикористання на заняттях з гістології, цитології та ембріології проблемно-орієнтованого методу навчання сприяє більш якісному та ефективнішому засвоєнню професійних знань з дисципліни.Документ Методичні аспекти викладання здобувачам-педіатрам особливостей розвитку та вікових змін органів виділення(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Дубінін, Дмитро СергійовичВажливе медичне значення для лікарів-педіатрів мають знання розвитку органів сечовидільної системи та особливостей будови і функцій нирок в дитячому віці, які будуть використані в подальшій їх професійній діяльності для діагностики та корекції лікувань патологій і захворювань у дітей.Документ Методологічні основи викладання теми «Глотка. Стравохід та шлунок» здобувачам-педіатрам на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Вільхова, Олена Вікторівна; Волошина, Олена Валеріївна; Рудь, Марія Володимирівна; Штепа, Катерина ВікторівнаСучасні підходи до навчання сприяють засвоєнню здобувачами- педіатрами знань про особливості будови органів травної системи у дітей, які необхідні майбутнім педіатрам для корекції якості і режиму харчування, профілактики захворювань, встановлення діагнозів та вибору оптимальних методів лікування хвороб.