Кафедра анатомії людини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра анатомії людини за Ключові слова "159.923.5(062)"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптація внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Білаш, Сергій Михайлович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Білаш, Валентина Павлівна; Каценко, Андрій Любославович; Устенко, Роман ЛеонідовичСтаном на 2022 рік в Україні нараховувалося близько 4,9 млн. внутрішньо переміщених осіб. Студенти‐переселенці, долаючи щоденні матеріальні труднощі й соціо‐економічні негаразди, постійно стикаються зі складними психологічними проблемами, що викликані новими соціальними відносинами, відірваністю від звичного способу життя, частим несприйняттям у новому соціумі, соціальною дезорієнтацією, розчаруванням умовами й обставинами нового соціо‐культурного середовища. Усе це викликає постійне психологічне напруження, порушення психо‐емоційного гомеостазу і, як наслідок, деструктивні, дезадаптаційні процеси, що тягнуть за собою погіршення стану фізичного та психічного здоров’я і соціального благополуччя молодої людини. У запобіганні таким наслідкам завдання, що стоять перед усіма соціальними інститутами нового середовища життя студента‐переселенця, полягають у забезпеченні умов їх ефективної соціально‐психологічної адаптації.Документ Психологічна допомога та емоційна підтримка у закладах освіти під час війни(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Корчан, Наталія Олександрівна; Шерстюк, Олег Олексійович; Підлужна, Світлана Андріївна; Федорченко, Ігор Леонідович; Литовка, Володимир Вікторович; Висоцька, Анастасія ВалентинівнаПрофесіоналізм викладача вищого навчального закладу виявляється в умінні на основі аналізу педагогічних ситуацій бачити і формулювати педагогічні завдання та знаходити оптимальні способи їх розв’язання. Одним із таких завдань є створення оптимальних умов навчання, особливо для студентів першокурсників, метою якого постає питання полегшення процесу адаптації до навчання та нового статусу студента, зокрема.Документ Роль медичної інтуїції у професійному становленні лікаря(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Когут, Ірина Вікторівна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Гринь, Володимир Григорович; Білаш, Валентина Павлівна; Каценко, Андрій Любославович; Корчан, Наталія Олександрівна; Литовка, Володимир ВікторовичУ статті висвітлені питання становлення інтуїтивного пізнання фахівця в медичній практиці. Обґрунтовані необхідність і можливість усвідомлення інтуїції як продукту думки і великого досвіду. Доведено, що інтуїція грає певну роль у діагностичному процесі, але лише на початковому етапі, і не є остаточним результатом лікувально-діагностичного процесу. Визначаючи ключову роль інтуїції в практиці сучасного лікаря, підкреслено, що медицина — це наука, без глибокого вивчення фундаметальних дисциплін неможливо стати фахівцем.Документ Соціально психологічна адаптація студентів медичного університету(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Каценко, Андрій Любославович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Тарасенко, Яна Альбертівна; Устенко, Роман Леонідович; Пілюгін, Андрій Валентинович; Корчан, Наталія Олександрівна; Сербін, Сергій ІгоровичМета роботи – виявити особливості соціально-психологічної адаптації студентів медичного вишу у нових умовах для всіх учасників освітнього процесу. Таким чином, проведене дослідження показало, що студенти ПДМУ практично повністю адаптувалися до кінця першого курсу, проте перша сесія викликала незначну дезадаптацію, при цьому рівень адаптованості не вийшов за межі комфортних значень. На другому курсі відбулося піднесення адаптації за рахунок особистісних якостей студентів, таких як висока самооцінка та прийняття інших, прагнення домінування та висока мотивованість до навчального процесу. Умови дистанційного навчання мали двоякий вплив на учнів. З одного боку, студенти легко адаптувалися до цих умов, у них підвищилася оцінка по відношенню до себе та оточуючих, їм було емоційно комфортно. З іншого боку, незважаючи на високі оцінки, результати такого навчання у наступному семестрі показали, що студенти не засвоїли пройдений матеріал, погано орієнтуються в отриманій інформації та не можуть її аналізувати.Документ Сучасний погляд на метод, методику та технологію навчання(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Устенко, Роман Леонідович; Саричев, Ярослав Володимирович; Городинська, Олена Юріївна; Каценко, Андрій ЛюбославовичМетод навчання − певним чином упорядкована діяльність, що забезпечує ефективне керівництво викладача роботою студентів з оволодіння знаннями. Методи навчання визначаються його цілями та змістом. Опанування змістом навчання багато в чому визначається методами, які застосовує викладач.