Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, 2020, Том 20, вип. 2 (70)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, 2020, Том 20, вип. 2 (70) за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасне впровадження симуляційної дистанційної освіти працівників медичної галузі(Українська медична стоматологічна академія, 2020-07) Ждан, Вячеслав Миколайович; Хайменова, Галина Сергіївна; Бабаніна, Марина Юріївна; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Катеренчук, Олександр Іванович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Хайменова, Галина Сергеевна; Бабанина, Марина Юрьевна; Кирьян, Елена Анатольевна; Катеренчук, Александр Иванович; Zhdan, V. M.; Khaіmenova, Н. S.; Babanina, M. Iu.; Kyrian, O. A.; Katerenchuk, O. I.Поява високих технологій в медицині, прискорення темпу життя, наростаючий обсяг знань, впровадження нових лікувально-діагностичних методик – все це ставить перед сучасною системою медичної освіти завдання по розробці якісно нових підходів у підготовці кадрів для охорони здоров'я. Повсюдно в галузі відчувається гострий дефіцит фахівців високої кваліфікації. Тому закономірно, що одним з головних напрямків в сфері медичної освіти є необхідність значного посилення практичного аспекту підготовки кадрів при збереженні належного рівня теоретичних знань. При проходженні клінічних дисциплін далеко не завжди здійснюється повноцінне відпрацювання практичних маніпуляцій. В останні роки ситуація погіршилася широким впровадженням в клініках ринкових відносин і змінами в законодавчій базі. У зв'язку з цим поява можливостей в організації фантомного і симуляційного навчання медичних працівників бачиться як розумний і необхідний напрямок у навчальному процесі. В даний час симулятори використовуються для навчання та об'єктивної оцінки у багатьох областях діяльності людини, які передбачають високі ризики. Симуляційний тренінг має цілий ряд переваг перед традиційною системою підготовки: пацієнт не страждає від дій медичних працівників; тренінг проводиться незалежно від наявності в клініці відповідних пацієнтів та графіка роботи лікувального закладу; за рахунок об'єктивізації оцінки підвищується кінцевий результат практикуму. Саме симулятори можуть багаторазово і точно відтворити важливі клінічні сценарії і можливість адаптувати навчальну ситуацію. Головним і найважливішим перевагою імітації є можливість об'єктивної реєстрації параметрів виконуваної професійної діяльності з метою досягнення високого рівня підготовки кожного фахівця.