Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 2 (70)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 2 (70) за Ключові слова "378.6.61.016:811.1612’423:37.091.26 / 276"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Об’єктивний структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна» як інструмент оцінювання комунікативних компетентностей іноземних студентів медичного фаху(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Жовнір, Марина Миколаївна; Жовнир, Марина Николаевна; Zhovnir, M.У праці подано й описано експериментальну станцію об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) із дисципліни «Українська мова як іноземна». Авторами зауважено про практику симуляційного навчання й тестування фахових медичних компетентностей і за кордоном, і в Україні. Детально проаналізовано низку теоретико-методологічних досліджень, присвячених проблемам створення й функціонування ОСПІ / ОСКІ. Наголошено на раціональності впровадження об’єктивних структурованих атестацій студентів-медиків на неклінічних кафедрах вищих навчальних медичних установ. Окреслено суть та проаналізовано стандартний алгоритм проведення об’єктивно структурованого практичного іспиту. Обґрунтовано роль ОСКІ в системі оцінювання знань та вмінь студентів. Крім цього, подано визначення об’єктивного структурованого практичного іспиту із дисципліни «Українська мова як іноземна». Представлена експериментальна станція об’єктивного структурованого практичного іспиту з обраної засвоюваної студентами теми («Об’єктивний структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна» як інструмент оцінювання комунікативних компетентностей іноземних студентів медичного фаху» – спосіб оцінити, наскільки ефективно іноземні студенти-медики спілкуються та застосовують знання для моделювання комунікативних сценаріїв «лікар – пацієнт» за допомогою об'єктивного структурованого клінічного обстеження. Авторкою задекларовано те, що об’єктивні структуровані клінічні / практичні іспити дають змогу оцінити фахову компетентність і стрижневі комунікативні навички іноземних студентів-медиків. Упровадження таких моніторингів – це інноваційний спосіб оцінювання знань, що демонструє практичну направленість навчання загалом. Пропоноване дослідження виконано в межах антропоцентричної наукової парадигми. Базовий – загальнолінгвістичний метод наукового опису. У праці використано описово-аналітичний метод і метод порівняння, а також елементи методу кількісних підрахунків. Апельовано й до спеціальних лінгвістичних методів і прийомів, зокрема дискурс-аналізу.